تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۲۸۹۴۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست اداره کل صمت خراسان جنوبی اعلام کرد؛

آغاز ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از آغاز ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در بیرجند، به‌صورت همزمان با سراسر کشور، خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «حامد حسن‌نژاد» سرپرست اداره کل صمت استان خراسان‌جنوبی با بیان این مطلب افزود: در اجرای بند ۸/۵ ماده ۵ آئین‌نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی مصوب ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ شورای عالی نظارت بر اتاق ایران، ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بیرجند می‌توانند از ساعت ۸ صبح امروز ۴ بهمن‌ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: متقاضیان می‌بایست برای ثبت‌نام از طریق ورود به سایت انتخابات اتاق ایران به آدرس https://election.iccima.ir اقدام و با طی کردن مراحل ثبت‌نام در سامانه و بارگذاری مستندات، کد رهگیری دریافت کنند.

سرپرست اداره کل صمت استان خراسان‌جنوبی و رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند افزود: چنانچه هر یک از داوطلبان به هر دلیل موفق به ثبت‌نام به‌صورت الکترونیکی نشوند، می‌توانند با در دست داشتن مستندات لازم به دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات مستقر در اتاق بازرگانی بیرجند مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و اخذ رسید چاپی کد رهگیری اقدام کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند تا پایان روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

حسن‌نژاد همچنین با اشاره به فرصت محدود ثبت‌نام، از تمام داوطلبین حقیقی و حقوقی اتاق بازرگانی خواست هرچه سریع‌تر نسبت به اعلام کاندیداتوری و انجام مراحل ثبت‌نام، اقدام کنند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده