تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۴۳
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۲۸۹۶۶۹
احمدی در تذکر شفاهی تاکید کرد:

لزوم تسریع در تکمیل پروژه راه آهن رشت – انزلی و کریدور آستارا- رشت

‌می‌متالز - نماینده مردم رشت در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: چرا پروژه راه آهن رشت – انزلی و همچنین کریدور آستارا- رشت مدتهاست که متوقف شده است. تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه مطالبه بحق مردم گیلان است.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا احمدی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اهانت به کتاب قرآن کریم، در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: کشور ایران نباید جولانگاه هنجارشکنان اجتماعی و اخلاقی کشور باشد. مردم از مسئولان انقلابی می‌خواهند حافظ اصول و مبانی انقلاب باشند. چه شده که مدتی سکوت اختیار کرده اید؟ نگذارید فرزندان و دلسوزان و مردم ولایتمدار نسبت به تعهدات مسئولان کشور دلسرد شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر نفت گفت: افزایش قیمت گاز در این وضعیت اقتصادی به ویژه برای افراد کم برخوردار و روستاییان، بسیار مشکل آفرین و نگران کننده است. درخواست دارم در این ارتباطات تجدیدنظر فوری انجام گیرد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: چرا پروژه راه آهن رشت – انزلی و همچنین کریدور آستارا- رشت مدتهاست که متوقف شده است. تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه مطالبه بحق مردم گیلان است.

احمدی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: کنترل و توجه جدی و نظارت بر قیمت ارزاق عمومی و کالا‌های اساسی برای حمایت از مردم آسیب پذیر و کم برخوردار جامعه مورد انتظار است.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر نیرو اضافه کرد: اجرای شبکه فاضلاب رودخانه‌های استان به ویژه رودخانه‌های شهر رشت درخواست جدی شهروندان می‌باشد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده