تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۴۲
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۲۸۹۹۸۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بیانیه امام جمعه نمین در خصوص مواضع نماینده، ولی فقیه در استان درخصوص معادن نمین

‌می‌متالز - امام جمعه شهرستان نمین با صدور بیانیه‌ای از نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص عنایات به مشکلات، معضلات و برداشت‌های بی‌رویه از معادن شهرستان نمین قدردانی کرد.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده امام جمعه شهرستان نمین با صدور بیانیه‌ای از مواضع آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص عنایات به مشکلات، معضلات و برداشت‌های بی‌رویه از معادن شهرستان نمین قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: نماز جمعه عرصه بی بدیل برای گفتمان دینی و انقلابی و توجه و طرح معضلات و مشکلات مردم در سطح بومی، منطقه‌ای و ملی است.

این بیانیه می‌افزاید: از آنجائیکه حضرت آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه به مشکلات روستائیان شهرستان نمین، بخش عنبران در خصوص برداشت‌های بی رویه از معادن و سلب آسایش و آرامش مردم و عواقب شدید زیست محیطی و از بین رفتن زمین‌های زراعی اشاره فرموده‌اند، ما ضمن تشکر و سپاسگزاری و اعلام حمایت از بیانات ارزشمند و دلسوزانه و حکیمانه نماینده، ولی فقیه، بیانات معظم‌له را فصل الخطاب تلقی و از مسوولین استان، مدیران‌کل و شهرستان مصرانه می‌خواهیم نسبت به دغدغه آیت‌الله عاملی جامه عمل بپوشانند.

امید آن که مسوولین عزیز برای به ثمر رسیدن مطالبه به حق مردم، در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام فرمایند.

منبع: سبلان ما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده