تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۳
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۲۷۷۵۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از واحد‌های تولیدی و صنعتی اردبیل

‌می‌متالز - دکتر رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در حاشیه این بازدید گفت: در جلسات و بازدید‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به منظور بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی ضمن حضور و بازدید، مسائل و مشکلاتی که از طرف مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی طرح می‌شود، پس از بررسی، مصوبات لازم با حضور مقام عالی استان تصویب و به دستگاه‌های اجرائی برای مرتفع نمودن آن ابلاغ می‌شود.

به گزارش می‌متالز، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در قالب بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی به منظور بررسی و حل مشکلات این واحد‌ها انجام شد.

دکتر سید حامد عاملی استاندار اردبیل به همراه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار شهرستان نمین و سایر اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان در ادامه بازدید از واحد‌های تولیدی در راستای رفع موانع تولید، این هفته از ۴ واحد تولیدی در اردبیل بازدید کردند.

شرکت اشجع باتری، سوپر سنگ اردبیل، آرتا پروفیل پیشرو صنعت و سبلان پارچه با موضوع تعیین تکلیف بدهی گاز، تامین برق توسعه، تسهیلات و صدور پروانه از جمله موضوعات این واحد‌ها بودند که مورد بررسی قرار گرفتند و در ادامه این بازدید مشکلات کارخانه آرتاویل تایر و خیریه سخای کوثر طلاب اردبیل نیز بررسی شد.

دکتر رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در حاشیه این بازدید گفت: در جلسات و بازدید‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به منظور بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی ضمن حضور و بازدید، مسائل و مشکلاتی که از طرف مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی طرح می‌شود، پس از بررسی، مصوبات لازم با حضور مقام عالی استان تصویب و به دستگاه‌های اجرائی برای مرتفع نمودن آن ابلاغ می‌شود.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل

عناوین برگزیده