تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۳
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۹۰۰۳۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس صمت قم مطرح کرد؛

واگذاری ۱۱ معدن در بهمن‌ماه

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: معدن و محدوده به مزایده گذاشته شد که ۳۰ نفر شرکت کردند و ۱۹ معدن به افراد برنده واگذار شد و بخشی از محدوده‌ها و معادن هم تجدید مزایده شده است که در آینده نزدیک در همین ماه واگذار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، اکبر ابدالی امروز شنبه ۸ بهمن‌ماه در جلسه شورای معادن استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، از امضای تفاهم نامه سه جانبه استانداری، معاونت معادن وزارت صمت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی خبرداد و افزود: در این تفاهم نامه برخی دغدغه‌های مطرح شده در زمینه فرآوری و محیط زیستی مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به نتایج مزایده دی‌ماه امسال، مطرح کرد: ۶۶ معدن و محدوده به مزایده گذاشته شد که ۳۰ نفر شرکت کردند و ۱۹ معدن به افراد برنده واگذار شد و بخشی از محدوده‌ها و معادن هم تجدید مزایده شده است که در آینده نزدیک در همین ماه واگذار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از اکتشاف محدوده‌های فلزی در استان خبر داد و گفت: این محدوده‌ها از جنس آهن، طلا، مس و نقره است که در اولویت کاری سازمان صمت استان قرار دارد چرا که ارزش افزوده و ثروت بیشتری را جذب استان می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده