تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۵۵
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۲۸۹۹۸۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مردم بروجرد در مجلس:

فعالیت معادن منجر به رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود

‌می‌متالز - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: فعال کردن ظرفیت معادن در شهرستان بروجرد منجر به رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود.

به گزارش می‌متالز، عباس گودرزی در جلسه‌ای که با حضور معاون وزیر صمت در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار‌داشت: در شهرستان بروجرد ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که یکی از ظرفیت‌ها، معادن بوده که لازم است این ظرفیت‌ها فعال شده و از خام فروشی جلوگیری شود.

وی افزود: طی جلساتی که انجام شده و بازدید‌هایی که صورت گرفته، در بروجرد محدوده‌هایی وجود دارد که امیدبخش در حوزه معادن است به‌طوری‌که در بروجرد حدود ۲۳معدن غیرفلزی و چند معدن فلزی وجود دارد که تلاش می‌شود بتوانیم این معادن را به ارزش اقتصادی برسانیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین راستا ایمیدرو اعلام آمادگی کرده که برای حوزه معادن از اکتشاف تا بهره‌وری و فرآوری، پای کار باشد و اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

گودرزی بیان کرد: برای استفاده از ظرفیت‌های معادن در شهرستان می‌طلبد که وزارت صمت همت لازم را انجام دهد و در دستور کار مستمر قرار گیرد تا این مهم به نتیجه برسد و این ظرفیت دریچه‌ای نو برای ایجاد اشتغال است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه معادن خاطرنشان کرد: این معادن با مشکلاتی مواجه هستند که لازم است پیگیری و برای رفع این مشکلات اقدام شود، همچنین هرچه تعامل بین معدن کاران و اهالی روستا‌ها بیشتر شود قطعا نتایج بهتری را به دنبال دارد و توجه به ظرفیت معادن و رفع مشکلات، در نهایت منجر به افزایش و ارتقای امید مردم می‌شود که این مردم شایسته خدمت هستند.

منبع: سفیر افلاک

عناوین برگزیده