تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۲:۴۱
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۲۹۰۳۵۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

فرماندار ویژه ری: پیگیر مطالبات مردمی از مجموعه شرکت سیمان تهران هستیم

‌می‌متالز - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به استفاده نکردن از سوخت مازوت در کارخانه سیمان تهران، فضاسازی در خصوص مازوت سوزی این واحد صنعتی که گاه از سر بی اطلاعی انجام می‌شود، صحت ندارد.

به گزارش می‌متالز، حمید زمانی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان تهران اعلام کرد: این واحد صنعتی، با اهتمام و هزینه کرد بسیار بالا برای رعایت پارامتر‌های مورد نظر محیط زیست کشور اقدام کرده و با پایش به روز و آنلاین، نظارت کامل بر روند فعالیت این کارخانه مشهود است.

وی افزود: مطلقا از سوخت مازوت در این واحد صنعتی استفاده نمی‌شود و با توجه به عدم دریافت سوخت کامل، در روند فعالیت و خط تولید آن خللی ایجاد شده است که از مسوولان شرکت نفت درخواست داریم با توجه به نقش موثر این کارخانه در تعادل بخشی به قیمت سیمان، توجه ویژه‌ای به رفع این موانع داشته باشند و سهمیه سوخت این واحد به روال معمول خود بازگردد تا منجر به کاهش تولید یا توقف نشود.

زمانی اظهارکرد: نکته بسیار مهم دیگر که مدیریت این مرکز به آن توجه داشت، ایفای نقش موثر مسوولیت اجتماعی در پروژه‌های عمرانی و روستایی این مرکز تولیدی است که پروژه‌های مشترکی را پس از بررسی مطرح خواهیم کرد.
[yektanet.com]نواقص مختصر زیست محیطی کارخانه سیمان تهران قابل رفع است

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نواقص مختصر زیست محیطی کارخانه سیمان تهران با اصلاح و بهبود تکنولوژی‌های موجود قابل رفع است.

وی اعلام کرد: باید به عوامل و دلایل آلاینده‌های محیط زیست توجه داشت و شرایط را بر اساس آن ارزیابی کرد.

وی افزود: در روند ارتقای سطح پارامتر‌های مثبت محیط زیست کارخانه سیمان تهران موانعی وجود دارد که ارتباطی به شرایط و عوامل داخلی کشور ندارند.

زمانی اضافه کرد: برخی سیستم‌های مورد نیاز برای ارتقای تکنولوژی‌های در اختیار کارخانه سیمان تهران نیازمند واردات ماشین آلاتی از خارج از کشور است که به علت تحریم‌ها با کندی و توقف مواجه شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه مسوولان مربوطه در تلاش برای اصلاح روند ارتقای تکنولوژی مورد نیاز هستند، اذعان داشت: نواقص بسیار مختصری در جهت تسریع در اورهال سیستم‌های محیط زیستی این کارخانه وجود دارد که تلاش می‌شود تکنولوژی‌های مورد نیاز از مسیر‌های ممکن منتقل شود.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود به ارتقای سطح توانمندی و به روز رسانی سیستم‌های محیط زیست کمک شود از همین رو امیدواریم در آینده نواقص مختصر موجود مرتفع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده