تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۰۶
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۲۹۰۳۶۰
سرویس خبر : متالورژی و مواد

تایید حسابرس به افزایش سرمایه کباده

‌می‌متالز - در ۹ بهمن ۱۴۰۱، حسابرس و بازرس قانونی موافقت خود را با افزایش سرمایه ۷۰ درصدی شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده و ۳۹ درصدی فنرسازی زر در سامانه کدال منتشر نمود.

به گزارش می‌متالز، در ۹ بهمن ۱۴۰۱، حسابرس و بازرس قانونی موافقت خود را با افزایش سرمایه ۷۰ درصدی شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده و ۳۹ درصدی فنرسازی زر در سامانه کدال منتشر نمود.

افزایش سرمایه شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده و فنرسازی زر از محل سود انباشته خواهد بود.

پیشنهاد افزایش سرمایه ۷۰ درصدی شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده در ۱۷ دی ۱۴۰۱ توسط هیئت مدیره این شرکت ارائه گردید. همچنین هیئت مدیره شرکت فنرسازی زر نیز پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۹ درصدی خود را در ۲۶ دی ۱۴۰۱ ارائه نمودند.

بر اساس پیشنهاد هیات مدیره شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده، سرمایه این شرکت از ۴۳۸ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال به ۷۴۵ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

همچنین بر اساس پیشنهاد هیات مدیره فنرسازی زر نیز، سرمایه این شرکت از ۲ هزار و ۵۸۷ میلیارد و ۹۹۷ میلیون و ۶۸ هزار ریال به ۳ هزار و ۵۸۷ میلیارد و ۹۹۷ میلیون و ۶۸ هزار ریال افزایش خواهد یافت.

افزایش سرمایه‌های این دو شرکت از محل سود انباشته صورت خواهد گرفت.

پیشنهاد افزایش سرمایه “کباده” به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت و افزایش سرمایه ” خزر” نیز به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت و استفاه از بخشودگی مالیاتی بوده است.

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده