به گزارش میمتالز،اطلاعات مناقصه به شرح زیر است:
مدت قرارداد: ۲۴ ماه از تاریخ ابلاغ قرارداد
مناقصه گزار: شرکت فولاد هرمزگان جنوب
نحوه دریافت اسناد: کلیه متقاضیان با ارسال اسناد ذیل به شماره فکس ۳۳۵۳۰۱۴۵-۰۷۶ و آدرس ایمیل
Naderian.r@hosco.ir میتوانند نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.
۱- واریز مبلغ ۵۰۰، ۰۰۰ ریال به شماره حساب ۰۱۱۱۱۱۱۱۰۰۰۰۸ نزد بانک ملی شعبه مرکزی هرمزگان، به نام شرکت فولاد هرمزگان جنوب بابت خرید اسناد مناقصه
۲- نامه اعلام آمادگی شرکت در مناقصه با ذکر شماره تماس و ایمیل رسمی
توضیحات:
۱- تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ ۳۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (سی و هشت میلیارد) ریال خواهد بود.
۲- نوع تضمین:
الف- ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما: مدت اعتبار تضمین بانکی حداقل سه ماه بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
ب- فیش واریز وجه نقد معادل مبلغ ضمانت نامه به شماره حساب ۰۱۱۱۱۱۱۱۰۰۰۰۸ نزد بانک ملی شعبه مرکزی هرمزگان
۳- شرکت کنندگان ملزم به ارائه گواهی صلاحیت ایمنی ازسازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی میباشند.
۴-دارا بودن گواهینامه حداقل پایه ۲ رشته برق و حداقل پایه ۴ ساختمان از سازمان برنامه و بودجه کشور
ج) جدول زمانی انجام مناقصه:
نکته: تاریخ بازگشایی پاکات ج متعاقبا اعلام خواهد شد.
متقاضیان برای آگاهی بیشتر میتوانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۴۸۴۳۱۹۵-۰۷۶ (اطلاعات بازرگانی) تماس حاصل نمایند. قابل ذکر است که هزینههای چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
منبع: روزنامه صبح ساحل