تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۴۶
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۲۹۱۴۷۳
سرویس خبر : صنایع کوچک
نماینده مردم الیگودرز در مجلس خبر داد:

انعقاد قرارداد پروژه تولید کاغذ از سنگ با ایمیدرو

‌می‌متالز - نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه تولید کاغذ از سنگ اقدامات عمرانی تمام شده و قرارداد آن با ایمیدرو منعقد و قرار است فرایند جذب نیرو از طریق دانشگاه شریف انجام شود.

به گزارش می‌متالز، محمد خدابخشی در دیدار استاندار لرستان با امام‌جمعه شهرستان الیگودرز که امروز ۲۰ بهمن‌ماه صورت گرفت با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، اظهار کرد: یک‌بخشی از ۳۳ پروژه که در مصوبات آمده، در رابطه با گازرسانی، در تکمیل گازرسانی به شول‌آباد پیمانکار آن انتخاب شده است و با قدرت در حال انجام کار است.

وی تصریح کرد: گازرسانی به منطقه زلقی به سمت شهر بزنوید یکی دیگر از مصوبات بوده که دو پیمانکار برای در نظر گرفته شده و در حال اجرا است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجموع ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی که در حال اجرا بوده، ۱۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرستان الیگودرز است و هفته گذشته نیز گازرسانی به ۱۶ روستای دیگر شهرستان مصوب شد.

خدابخشی در خصوص شبکه آبرسانی، ادامه داد: پروژه آبرسانی روستا‌های زیان‌دیده و زیان ندیده از قمرود که ۹۹ روستا بوده در حال اجرا و جزو فعال‌ترین پروژه آبفا بوده که قرارگاه امام حسن (ع) و بسیج سازندگان مجری آن است.

وی در خصوص مصوبه راهداری، خاطرنشان کرد: سازمان اداری استخدامی در مورد این مصوبه موافقت کرد و در حال اجراست و این مصوبه بی‌نظیری بود که لازم است از دولت سیزدهم تشکر کنم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده الیگودرز مسجدسلیمان یکی از ابر پروژه‌های کشور محسوب می‌شود و در حال اجراست، افزود: جاده الیگودرز به داران نیز پیشرفت خوبی دارد و جزو مصوبات سفر است.

خدابخشی یادآور شد: زیرگذر شول‌آباد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ این درحالیست که زیرگذر دانشگاه لرستان ده سال بوده و هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی اضافه کرد: بخش اعظم زیرساخت فیبر نوری سد رودبار به شاپورآباد انجام‌شده است.

این نماینده بیان کرد: گروه صنعتی بارز به‌عنوان اداره‌کننده معرفی شده تا برای منطقه ویژه اقتصادی راه‌اندازی کند.

خدابخشی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی؛ برای پروژه تولید کاغذ از سنگ اقدامات عمرانی تمام شده و قرارداد آن با ایمیدرو منعقد و قرار است فرآیند جذب نیرو از طریق دانشگاه شریف انجام شود.

وی اضافه کرد: کارخانه پروفیل آلومینیوم با سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان، به فاز اجرایی رفته است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۷۰ میلیارد تومان به سد حوضیان اختصاص یافته است.

خدابخشی بیان کرد: ۱۲۰ میلیون یورو برای لاستیک بارز مصوب شده است.

وی تصریح کرد: در این شرایط تحریم نگاه مسوولین نظام نسبت به شهرستان ویژه است و باید دست‌به‌دست هم دهیم و دولت و مجلس و نهاد‌های مدیریتی تا مشکلات را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده