تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۰
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۲۹۱۶۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فضای مسموم تجارت و سرمایه گذاری آذربایجان‌شرقی

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با بیان اینکه تولید تنها راه غلبه بر دشمن است، از فضای مسموم تجارت و سرمایه گذاری آذربایجان‌شرقی انتقاد کرد و گفت: رهبر انقلاب با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی برای نجات اقتصاد ایران، راهبرد اساسی برای رفع مشکلات معیشتی و اشتغال و ارزآوری و صادرات را ترسیم کردند.

به گزارش می‌متالز، یونس ژائله امروز در مراسم افتتاح شعبه اتاق بازرگانی تبریز در جلفا اظهار کرد: با توجه به میزان صادرات از منطقه آزاد ارس، شعبه جلفا امکان تبدیل به اتاق مستقل را دارد.

وی افزود: یکی از خواسته‌های فعالان اقتصادی ارس ایجاد شعبه اتاق بازرگانی برای سهولت صدور گواهی مبداء و کارت بازرگانی و امور مربوط به تجارت در جلفا بود و این بستر امروز در این منطقه مرزی اتفاق افتاد.

یونس ژائله با بیان اینکه تولید تنها راه غلبه بر دشمن است، از فضای مسموم تجارت و سرمایه گذاری در آذربایجان‌شرقی انتقاد کرد و گفت: رهبر انقلاب با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی برای نجات اقتصاد ایران، راهبرد اساسی برای رفع مشکلات معیشتی و اشتغال و ارزآوری و صادرات را ترسیم کردند؛ ما نیز برای بهبود شاخص‌های اقتصادی استان، رفع مشکلات و تسریع در امور و صدور مجوز‌های مورد نیاز و تولید ثروت برای مردم آذربایجان‌شرقی تلاش می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز بهبود فضای کسب و کار و تسهیل فرآیند تولید را از واجبات عرصه اقتصاد عنوان کرد و تاکید داشت: یکی از ظرفیت‌های خوب آذربایجان‌شرقی منطقه آزاد ارس است، اما منطقه آزاد بدون امکان تولید و واردات بی‌معنی است.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده