تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۱۲
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۲۹۱۸۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

تلاش دولت، ایجاد بستر‌های لازم برای سرمایه‌گذاری است

‌می‌متالز - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم بهره برداری از شعبه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در جلفا، گفت: تلاش ما و مجموعه دولت، ایجاد بستر‌های لازم برای سرمایه گذاری است.

به گزارش می‌متالز، تراب محمدی با اشاره به تاریخچه جلفا و منطقه آزاد ارس، گفت: دولت از حضور سرمایه‌گذاران در هر نقطه استان حمایت می‌کند و باید بتوانیم با جذب سرمایه گذاری، ظرفیت‌های بالقوه استان را به بالفعل تبدیل کنیم.

گفتنی است نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در جلقا، طبق مصوبه هیات نمایندگان اتاق تبریز ایجاد و مقرر شده منطقه آزاد ارس طی ماه‌های آتی زمین مورد نیاز برای ساخت ساختمان مستقل این نمایندگی در اختیار اتاق بازرگانی تبریز قرار دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین ساختمان امور منابع آب شهرستان جلفا را افتتاح کرد.

وی در مراسم افتتاح این پروژه، گفت: در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان، بیشترین اعتبارات به حوزه آب اختصاص یافته که نشان‌دهنده اهمیت این بخش است.

محمدی گفت: امیدواریم با تلاش مجموعه شرکت آب منطقه‌ای استان بتوانیم تا پایان سال آینده ۵ سد مهم را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید اقدامات گسترده نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف را تبیین کنیم؛ در بخش آب، ابتدای پیروزی انقلاب تنها یک سد در استان وجود داشت که هم‌اکنون این رقم به ١۴٧ سد رسیده است.

ساختمان امور منابع آب شهرستان جلفا با مساحت ٨٣٠ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر ۶٠ میلیارد ریال، به جمعیتی حدود ۶١ هزار نفر خدمت‌رسانی می‌کند.

منبع: خبرگزاری وزارت کشور استانداری آذربایجان شرقی

عناوین برگزیده