تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۲۹۱۹۴۹

وزیر ارتباطات: باید تجربه کاربری مردم در حوزه ارتباطی را بهبود ببخشیم

‌می‌متالز - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان اینکه باید قدردان صبر و نجابت مردم بود، تأکید کرد که باید با کار و تلاش مجدانه و به همت و تلاش خانواده ارتباطات، تجربه کاربری مردم عزیزمان را در حوزه ارتباطی چه همراه و چه ثابت بهبود ببخشیم.

به گزارش می‌متالز، «عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه بررسی کیفیت شبکه ارتباطی همراه و ثابت با حضور مدیران اپراتور‌های تلفن همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت (FCP) ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور باشکوه یک غافلگیری برای دشمنان بود چراکه آن‌ها تصور نمی‌کردند بعد از چند ماه فشار سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای این چنین مردم در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیابان‌ها را مبهوت حضور خود کنند.

وی افزود: همان‌طور که ریاست محترم جمهوری هم تأکید کردند با این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، وظیفه مسوولان در کشور سنگین‌تر شده است و باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم حداکثر تلاشمان را بکنیم.

زارع پور با بیان اینکه این مردم واقعاً بی‌نظیر هستند و باید قدردان صبر و نجابتشان بود و از آن باید به‌عنوان یک سرمایه حفاظت کرد گفت: باید تلاش کنیم تا با ارتقا کیفیت و سرعت خدمات ارتباطی در کشور و بهبود تجربه کاربری هموطنان، وظیفه خود در خدمت رسانی به مردم عزیزمان را ادا کنیم.

زارع پور در خاتمه گفت: هر ساله در پایان سال استفاده مردم از اینترنت بیشتر می‌شود و حتماً لازم است که همه پای‌کار باشند تا ضمن حفظ پایداری شبکه و حل مشکلات موجود، روز به روز بر کیفیت و سرعت ارتباطات در کشور بیفزاییم. بر همین اساس در هفته‌های آتی جلسات مشابه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا به صورت اجرایی و عملیاتی روند حل مشکلات و ارتقا کیفیت زیرساخت‌های ارتباطی کشور را دنبال کنیم.

پیش از سخنان وزیر ارتباطات مدیران اپراتور‌های تلفن همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت (FCP) گزارشی از وضعیت فعلی شبکه ارتباطی خود ارائه دادند و سپس به تشریح برنامه‌های توسعه‌ای خود و مشکلات پیش رو پرداختند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده