تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۷
بازدید: ۳۵۹
کد خبر: ۲۵۹۱۹۴
سرویس خبر : اجتماعی
در نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران

دریافت نشان ملی ستاره ارتباطی مدیر ارشد توسط مدیرعامل سیمیدکو

‌می‌متالز - مهندس «محمد مدنی فر» مدیرعامل سیمیدکو به پاس شخصیت ارتباطی، منش، روحیه تعاملی، نقش تعیین کننده در بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه تعالی جویانه به حوزه ارتباطات روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی موفق به کسب نشان ملی ستاره ارتباطی مدیر ارشد شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، همزمان با فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه و گرامی‌داشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، جشنواره ستارگان روابط عمومی و تقدیر از روابط عمومی‌های برتر سازمان‌ها و نهادها، عصر روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این دوره از جشنواره ستارگان روابط عمومی کشور، تندیس ویژه ستاره ارتباطی مدیرارشد به مهندس «محمد مدنی فر» مدیرعامل سیمیدکو به پاس شخصیت ارتباطی، منش، روحیه تعاملی، نقش تعیین کننده در بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه تعالی جویانه به حوزه ارتباطات روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی از سوی ایشان تقدیم شد.

لوح و تندیس ویژه ستاره ارتباطی مدیر ارشد ملی به نمایندگی از مهندس مدنی فر مدیرعامل سیمیدکو به سید حبیب نوری رئیس روابط عمومی این شرکت اهداء شد.

در لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد خطاب به مدیرعامل سیمیدکو آمده است:

بی تردید، حرکت رو به تکامل و تعالی روابط عمومی، مرهون حمایت‌ها و نگاه حمایتگرانه شخصیت‌هایی است که با حمایت خود به درخشش روابط عمومی در کشور و حرکت رو به رشد آن سهم شایسته‌ای را به عهده می‌گیرند.

نظر به اینکه بر اساس رای هیات داوران و با عنایت به بررسی‌های انجام گرفته، شخصیت ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و تعیین کننده در بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه تعالی جویانه به حوزه ارتباطات روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی همیشه بارز، موثر و کارساز بوده و از طرف دیگر روابط عمومی تحت امر جناب عالی همواره از حمایت‌های فکری و عملی حضرتعالی بهره‌مند بوده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، “لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد” به دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی تحت امر و شخصیت‌های برجسته ارتباطی، به آن مدیر ارشد فرهیخته اعطاء می‌شود.

دریافت نشان ملی ستاره ارتباطی مدیر ارشد توسط مدیرعامل سیمیدکو

منبع: سیمیدکو

عناوین برگزیده