تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۰
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۲۹۲۱۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فیروزی:

پیش از توقف خط تولید پژو ۲۰۶ خودرویی با قیمت هم‌تراز در بازار عرضه شود

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پیش از توقف خط تولید پژو ۲۰۶ باید خودرویی با قیمت هم‌تراز به بازار عرضه شود، در غیر این صورت ممکن است توقف خط تولید این خودرو بدون معرفی جایگزین موجب نابسامانی بیشتر بازار شود.

به گزارش می‌متالز، حجت اله فیروزی، درباره انتشار خبر‌هایی مبنی بر توقف خط تولید پژو ۲۰۶، گفت: انتشار این خبر‌ها موجب نگرانی است، زیرا در حال حاضر عرضه و تقاضا در بازار خودرو متناسب نبوده و تولید کمتر از نیاز بازار است بنابراین توقف خط تولید پژو ۲۰۶ که یکی از خودرو‌های با متقاضی بالاست، موجب التهاب بیشتر بازار می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش از توقف خط تولید پژو ۲۰۶ باید خودروی جایگزین با قیمتی یکسان به بازار عرضه شود در غیر این صورت ممکن است توقف خط تولید این خودرو بدون معرفی جایگزین موجب نابسامانی بیشتر بازار شود.

وی اضافه کرد: هرچند مردم خواستار ارتقای کیفیت خودروی‌های تولیدی هستند، اما این مطالبه به این معنا است که ابتدا خودرویی ایمن و به روز به بازار عرضه شود، سپس خط تولید پژو ۲۰۶ متوقف شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: خودروسازان باید درباره توقف خط تولید پژو ۲۰۶ پیش از معرفی جایگزین باکیفیت و با قیمت مناسب به بازار تجدیدنظر کنند، زیرا اکنون زمان اینکه دوباره به بازار خودرو شوک وارد شود، نیست.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده