تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۴۶
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۲۹۲۶۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان کردستان تاکید کرد؛

رسیدگی به مشکلات ۲۲ واحد تولیدی/ اعطای تسهیلات لازم به صاحبان صنایع و بخش کشاورزی

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان کردستان با اشاره به بررسی وضعیت یک هزار و ۵۶۷ پرونده در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان، از رسیدگی به مشکلات ۲۲ واحد تولیدی در این نشست‌ها خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «بختیار خلیقی» مدیرکل صمت استان کردستان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهارکرد: در مجموع ۱۹۱ جلسه رفع موانع و تولید در استان برگزار شده که تاکنون دو هزار و ۸۰۱ مصوبه آن معادل ۷۲ درصد کل مصوبات اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه ۲۲ دستور کار واحد‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت، از پیگیری‌های مستمر مشکلات این واحد‌ها توسط دبیرخانه کارگروه تولید و رفع موانع عملکرد و هر یک از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل خبر داد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: بررسی تسهیلات ایجادی و تمدیدی توسط بانک‌های عامل از طریق رونق تولید و تسهیلات دیگر که به‌صورت اعتبارات پایدار روستایی باید در اختیارشان قرار بگیرد، از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خلیقی با اشاره به اینکه در این جلسه مقرر شد که بانک‌های عامل تسهیلات لازم را در اختیار صاحبان صنایع و بخش کشاورزی قرار دهند، گفت: در این نشست همچنین بحث امهال ۷.۵ درصد ۱۲ طرح و پروژه بخش صنعت و کشاورزی، توسط بانک‌های عامل مورد بحث و برسی قرار گرفت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده