تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۱۱
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۲۹۲۳۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور مشتریان نفت، گاز و لوله سازی

برگزاری نشست هم اندیشی شرکت فولاد مبارکه با شرکا

‌می‌متالز - نشست هم اندیشی شرکت فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار این شرکت با حضور مشتریان نفت، گاز و لوله سازی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه هدف از این هم اندیشی را شنیدن پیشنهادات مشتریان شرکت بیان کرد و گفت: این نشست با رویکرد ارتقاء کمی و کیفی محصولات فولادی برای تولید محصولات جدید مطابق با سفارش مشتریان است.

محمدرضا تاجمیر ریاحی با اشاره به نوسانات قیمت محصولات فولادی و ایجاد برخی مشکلات برای مشتریان گفت: بخشی از نوسانات تابع تورم، نرخ ارز و نرخ جهانی است و بخشی دیگر مربوط به کمبود عرضه و افزایش تقاضا برای برخی محصولات است که با راه اندازی خط ۲ نورد و افزایش تولید و عرضه می‌توان تا حدودی التهابات بازار را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها، فولاد مبارکه توانسته محصولات استراتژیک برای تامین نیاز‌های داخلی تولید کند افزود: در حوزه نفت و گاز با بهره گیری از دانش بنیان‌ها توانسته ایم ورق کاربردی در این حوزه را تولید و به دست شرکت‌های لوله سازی برسانیم.

تاجمیر ریاحی افزود: با عقد تفاهم نامه‌ای با شرکت ملی نفت لوله‌های ویژه‌ای برای انتقال نفت و گاز از دریا تولید می‌شود که از نظر آلیاژی و مشخصات فنی انتقال در زیر آب در کیفیت بالای قرار دارد.

شرکت فولاد مبارکه و زیر مجموعه‌های این شرکت سالانه بیش از ۱۰ میلیون تن محصولات متنوع فولادی تولید می‌کند که هفت و ۲ دهم میلیون تن (۲/۷ میلیون تن) را به مشتریان داخلی می‌فروشد.

تعداد بازدید : 4

منبع: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده