تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۲۹۲۸۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حاجی بابایی:

آثار بودجه سال ۱۴۰۲ در جلسه با مسوولان سازمان برنامه و بودجه بررسی شد

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از جلسه جمعی از نمایندگان درباره آثار بودجه سال ۱۴۰۲ با مسوولان سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا حاجی بابائی با اشاره به نشست هم افزایی درباره سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری که صبح امروز در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق مجلس مورد بررسی قرار گرفت و کمیسیون هم مصوبات خود را در این بخش آماده کرد لذا بنابر این شد که یک اقدام مقایسه‌ای دقیق بین مصوبات کمیسیون تلفیق و آنچه که در لایحه دولت رخ داده در این جلسه مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: به واقع در این جلسه آثار و عواقب بودجه سال ۱۴۰۲ با حضور مسوولان سازمان برنامه و بودجه و جمع کثیری از نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاجی بابایی تاکید کرد: در این جلسه آثار و عواقب بودجه سال ۱۴۰۲ و نقش آن در تورم، قیمت ارز و معیشت مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور گسترده نمایندگان در این جلسه نشان داد که نمایندگان به شدت به دنبال این هستند که واقعیات بودجه را در واقع دریافت و بررسی کنند و براساس آن بودجه‌ای را مصوب کنند که هم همراهی با دولت تلقی شده و هم کمترین آثار تورم را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده