تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۰
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۲۹۳۱۱۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

ورود اولین محموله پیکاپ تاگا H به کشور، محصول وارداتی پادرا موتور در گمرک شهیدرجایی + عکس

‌می‌متالز - تصویر جدیدی از مخاطبان به دست ما رسیده است که خبر از حضور چند دستگاه محصول پیکاپ تاگا H در گمرک بندر شهید رجایی می‌دهد. هنوز اخبار کاملی در خصوص این خودرو به صورت رسمی منتشر نشده است، اما بنظر می‌رسد شرکت پادرا موتور که چندماه پیش از این محصول به صورت رسمی رونمایی کرده حالا قصد دارد محصول را جهت عرضه در کشور آماده کند و به همین منظور چند دستگاه از این محصول به صورت وارداتی در مبادی ورودی مرز دریایی کشور و بندر شهید رجایی پذیرش شده است.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اطلاعاتی که در زمان رونمایی این محصول توسط پادرا موتور منتشر شد

محصول پادرا موتور در ۲ نسخه با فاصله محور بلند و کوتاه عرضه و با ۲ مدل پیشرانه ۳ لیتری دیزل و ۱,۸ لیتری بنزینی عرضه می‌شود.

نسخه خودرو پیکاپ تاگا H از لحاظ فنی از یک پیشرانه ۱,۸ لیتری مجهز توربوشارژر با توان ۲۲۷ اسب بخار و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و به کمک یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیروی تولیدی را به چهارچرخ انتقال می‌دهد.

نسخه دیزلی ۳ لیتری نیز توان تولید ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را داراست.

این خودرو در حدود ۲ تن وزن داشته و در نسخه با فاصله محور بلند (میلیمتر) ۵۶۹۲ طول - ۱۸۸۵ عرض - ۱۸۳۰ ارتفاع عرضه خواهد شد. فاصله ۲ محور پیکاپ تاگا H معادل ۳۴۰۶ میلیمتر است. نسخه با محور کوتاه (میلیمتر) ۵۳۸۲ طول - ۱۸۸۵ عرض - ۱۸۳۰ ارتفاع عرضه خواهد شد. فاصله دو محور در این نسخه کوچکتر ۳۰۹۶ میلیمتر ثبت شده است.

هنوز اطلاعاتی در خصوص حضور این خودرو‌ها و زمان عرضه پیکاپ تاگا H به صورت رسمی منتشر نشده است.

ورود اولین محموله پیکاپ تاگا H به کشور، محصول وارداتی پادرا موتور در گمرک شهیدرجایی + عکس

منبع: خودرو بانک

عناوین برگزیده