تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۴۸۴
کد خبر: ۲۹۳۱۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

مراسم معارفه مدیرکل جدید صمت استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

‌می‌متالز - مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پیشین و جدید صمت و همچنین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم تکریم «سجاد رستمی» مدیرکل پیشین و معارفه «فضل‌الله رحمتی» مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، امروز سه‌شنبه و با حضور «علی رسولیان» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، برگزار شد.

همچنین در این آئین «حمید غفاری» به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان معرفی شد. غفاری پیش از این به عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شده و مشغول به فعالیت بوده است.

در این مراسم، «سجاد رستمی» مدیرکل پیشین اداره کل صمت استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه اولویتش در طول دوران مسئولیت افزایش تعامل بین بخش خصوصی و دولت بود، اظهار کرد: موفقیت به‌صورت فردی به دست نمی‌آید و باید دسته جمعی به موفقیت رسید، اما یک فرد می‌تواند موجب شکست تیم شود.

همچنین «فضل‌الله رحمتی» مدیرکل جدید صمت استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خانواده صمت بسیار بزرگ است، تاکید کرد: هر فرد توانمندی که بتوانند به بهبود معیشت مردم کمک کنند از ظرفیت آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تسهیل‌گری و مانع‌زدایی در بخش تولید در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده