تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۴
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۲۹۳۳۶۰
سرویس خبر : متالورژی و مواد

۱۴ زخمی براثر انفجار در کارخانه ذوب فلزات ایالت اوهایو

‌می‌متالز - انفجار در کارخانه ذوب فلزات در ایالت اوهایو خسارات بسیار زیادی داشت و باعث پخش شدن فلزات ذوب شده به سمت ساختمان‌های اطراف شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی روسیاالیوم، نیرو‌های آتش‌نشان همچنان به تلاش برای مهار کردن آتش سوزی ناشی از انفجار مهیب دیروز در یکی از کارخانه‌ها در ایالت اوهایوی آمریکا ادامه می‌دهند.

مسوولان و شاهدان اعلام کردند انفجار در کارخانه ذوب فلزات در ایالت اوهایو خسارات بسیار زیادی به دنبال داشت و باعث پخش شدن فلزات ذوب شده به سمت ساختمان‌های اطراف شد که در نتیجه آن دستکم ۱۴ نفر زخمی شدند که بیشتر آن‌ها دچار سوختگی شده اند.

تعداد بازدید : 2

بر اثر این انفجار که عامل آن هنوز مشخص نیست دود غلیظی آسمان منطقه را تا کیلومتر‌ها پوشاند. این کارخانه در حدود ۱۵ مایلی جنوب شرق کلیولند قرار دارد.

نیرو‌های آتش نشان از همه مناطق شمال شرق اوهایو برای مهار کردن آتش وارد عمل شدند. برایان دیروکو از مسوولان اداره آتش نشانی در اکوود به رسانه‌های حاضر در محل حادثه گفت ۱۳ نفر به بیمارستان انتقال یافته اند که بیشتر آن‌ها دچار سوختگی شده اند و یک نفر دیگر نیز در محل حادثه تحت درمان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده