تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۲۶
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۲۹۳۶۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام مدیرعامل فولاد سنگان خراسان به مناسبت اعیاد شعبانیه

‌می‌متالز - علی امرایی در پیامی میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و میلاد فرخنده امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، علی امرایی در پیامی میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و میلاد فرخنده امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت.

متن پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان خراسان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه مبارک شعبان مقدمه و باب ورود به ماه پر فضیلت رمضان المبارک است. اما شعبان خود گنجینه‌ای از فضائل و ایام مبارکی است که هر روزش، سرشار از بخشش و رحمت است.
به تواتر آمده است که خداوند متعال به هر مناسبتی، لطف و نعمات بی پایانش را بر بندگانش ارزانی می‌دارد و اعیاد شعبانیه بهانه‌ای برای نزول الطاف بی مثال خداوند متعال است.
چه موهبتی بالاتر از آن که ولادت سید جوانان اهل بهشت و قمر بنی هاشم در ماه شعبان باشد و چه نعمتی بالاتر از مولودی که پدر علی (ع) باشد و مادر فاطمه (س) پاره تن پیامبر اکرم (ص).
با تولد دردانه اهل بیت و پیامبر اسلام، این پاسدار حریم و حرمت اولیاء و اوصیا، خداوند متعال در‌های رحمتش را بر روی بندگانش گشود و جهان غرق نور و سرور شد. اما تقدیر عباس (ع)، بَاب ٱلْحُسَیْن، بَاب ٱلْحَوَائِج، قُوَّه ٱلْحُسَیْن را خداوند متعال چنین مقرر گرداند که در شعبان المعظم، ماه ابا عبدالله، زاده شود تا این بزرگترین جانباز تاریخ بشر و مظهر فداکاری و وفاداری و رشادت و الگوی رادمردی، همراه و همگام و یاور حسین (ع) باشد.
جشن میلاد این دو مظهر شجاعت و کرامت و رادمردی، با ولادت حضرت سجاد (ع) کامل شد تا تولد کودکی که یادآور نام علی بود و خود سَیِّدُالْعابِدین، زَیْنُ‌الصّالِحین و سید الساجدین است، برگی زرین از دفتر پر فضیلت شعبان باشد.
آن امام همام الگوی پاسداری از حریم دین خدا و حرمت انسانهاست و عباس (ع) سرلوحه فداکاری و جانبازی در راه امام و دین خداست.

اعیاد شعبانیه و گرامیداشت مقام پاسدار و روز جانباز را خدمت همه همکاران عزیز و خانواده‌های محترمشان و ملت شریف و مومن ایران، تبریک عرض می‌نمایم و برای همه عزیزان در این ایام پر خیر برکت، سلامتی، شادکامی و الطاف الهی را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

علی امرایی
مدیرعامل فولاد سنگان خراسان

منبع: رصد بورس

عناوین برگزیده