تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۷:۳۱
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۲۹۳۹۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

این رمز ارز‌ها تا ۵ روز دیگر جهش می‌کنند

‌می‌متالز - با توجه به اینکه شاخص‌های اقتصاد کلان در برخی زمینه‌ها وضعیت رو به بهبودی را نشان می‌دهند، انتظار می‌رود برخی از رمزارز‌ها در روز‌های پایانی ماه فوریه شاهد رشد قابل توجهی باشند.

به گزارش می‌متالز، ۲۰۲۳ برای رمز ارز‌ها خوب شروع شد، اما اکنون باز هم این بازار از تک و تا افتاده است و شاهد سیر نزولی آن هستیم.

اخیرا بازار رمزارز‌ها با افت مواجه شده و کوین‌های اصلی به محدوده حمایت هفتگی خود نزول کردند. با این حال، اگرچه به نظر می‌رسد که احساسات همچنان منفی است و دارایی‌های ارز‌های دیجیتال عمده درصد خوبی از ارزش خود را از دست می‌دهند، طبق گفته Coingecko، برخی از این کوین‌ها در این شرایط هم می‌درخشند.

با توجه به اینکه شاخص‌های اقتصاد کلان در برخی زمینه‌ها وضعیت رو به بهبودی را نشان می‌دهند، انتظار می‌رود برخی از رمزارز‌ها در روز‌های پایانی ماه فوریه شاهد رشد قابل توجهی باشند.

ترون

ترون به عنوان یک اکوسیستم، در حال رشد است. بر اساس وب‌سایت رسمی ترون، در حال حاضر ۱۴۳ میلیون حساب دارد که با نزدیک به ۵ میلیارد تراکنش پشتیبانی می‌شود. ترون ادعا می‌کند که پروژه آن‌ها سریع‌ترین بلاکچین در حال رشد بازار را دارد.

کوینگکو تقریبا بیشترین رشد‌ها را در بازه‌های زمانی ذکر می‌کند که در بازه زمانی ماهانه، رشد ترون تقریبا ۱۶ درصد بوده است. این موضوع نشان می‌دهد که روند صعودی بازار این ارز دیجیتال را در دست گرفته است.

خط حمایتی این توکن ۰.۰۶۸۷۱ دلار است که به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران فرصتی برای ادامه حرکت فعلی در بازار این توکن را ارائه می‌دهد.

رمزارز‌های هوش مصنوعی به بازار اعتبار می‌دهند


استفاده از هوش مصنوعی در حال رشد است. توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی نیز در حال رشد هستند، به طوری که ارزش بازار تمام توکن‌های هوش مصنوعی اخیرا به ۲ میلیارد دلار رسیده است.

فچ ای‌آی یکی از آن توکن‌ها است که با همکاری اخیر با Fetch.AI و Bosch تقویت شده است. به همین دلیل، این توکن در بازه زمانی هفتگی افزایش ۱۰ درصدی را تجربه کرده است.

مقاومت فعلی این توکن در ۰.۴۰۹۷ دلار تنها چیزی است که هر حرکت صعودی بیشتر را متوقف می‌کند. سرمایه‌گذاران و معامله‌گران باید روی شکستن این مقاومت برای ادامه رشد قیمت آن تمرکز کنند.


سینگولاریتی نت AGIX


توکن تحت حاکمیت سینگولاریتی نت جایگاه دیگری را در این لیست به خود اختصاص داده است. با ادامه مسیر خود در ایجاد یک هوش عمومی مصنوعی، AGIX، توکن تحت حاکمیت این اکوسیستم، اخیراً در روند صعودی قرار گرفته است.

داده‌های کنونی نشان می‌دهد که این توکن در تمام بازه‌های زمانی شاهد رشد بوده و بیشترین افزایش آن به صورت ماهانه تقریبا ۱۵۰ درصد بوده است.

با قیمت فعلی ۰.۴۲۵ دلار، AGIX به حرکت صعودی قیمت خود که در ابتدای سال ۲۰۲۳ شروع کرده بود ادامه می‌دهد. این امر به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران امکان می‌دهد در کوتاه مدت تا میان مدت از سود بهره‌مند شوند.


لیدو دائو LDO


لیدو دائو به منظور تمرکززدایی بیشتر شبکه به سمت جلو حرکت کرده است. لیدو دائو در تاریخ ۷ فوریه یک پست وبلاگی در مورد ارتقاء منتشر کرد که بر قیمت LDO، توکن حاکمیتی این شبکه تأثیر گذاشت.

طبق گزارش کوینگکو، لیدو دائو در هفته گذشته رشد ۱۲ درصدی را تجربه کرده است. در زمان نوشتن این گزارش، این توکن با افت ارز‌های دیجیتال اصلی ارتباطی ندارد. این توکن روند صعودی در پیش گرفته و سطح حمایت آن ۲.۷۷۱ دلار است. اگر این روند ادامه داشته باشد، لیدو دائو در روز‌ها یا هفته‌های آینده نیز شاهد رشد خواهد بود.

توسعه‌دهندگان درون‌زنجیره‌ای به افزایش قیمت‌ها کمک می‌کنند


نقش چین‌لینک در صنععت عظیم کریپتو به عنوان پل ارتباطی داده‌های درون زنجیره‌ای و خارج از زنجیره، از رشد توکن لینک در ماه‌های اخیر حمایت کرد. این توکن در بازه زمانی هفتگی شاهد رشد ۷ درصدی بوده که با پیشرفت‌های اخیر درون‌زنجیره‌ای پشتیبانی می‌شود.

چین‌لینک در حال حاضر در قیمت ۷.۵۴ دلار در حال نوسان بوده که نزدیک به سطح حمایتی ۷.۵۲ دلار است. در صورت حفظ سطح حمایت فعلی، چشم‌انداز بلندمدت این توکن باید صعودی باشد. سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این توکن باید قبل از هر تصمیم بزرگی، حمایت فعلی آن را زیر نظر داشته باشند.

منبع: نبض بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده