تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۲
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۲۹۳۲۰۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

با تقویت یوتیلیتی، چراغ تولید فروزان خواهد شد

‌می‌متالز - مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، به همراه معاون بهره برداری شرکت و تنی چند از مسوولین شرکت، سه شنبه دوم اسفندماه از بخش‌های مختلف مدیریت تولید توزیع برق کارخانه بازدید نمودند و طی جلسه‌ای در خصوص فعالیت صورت گرفته در این مدیریت و برنامه‌های پیش رو به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت گفت: تولید رمز بقای شرکت‌ها در صنعت محسوب می‌شود و ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در ایران از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا از اولین روز حضورم در کارخانه، بازدید‌های میدانی و ارتباط چهره به چهره با کارکنان خط تولید را محور اصلی برنامه‌ها قرار دادم.

وی افزود: مدیریت هزینه‌ها در شرکت نیز به منظور ارتقاء تولید و گسترش سبد محصولات ارزش افزا همواره مورد توجه قرار دارد، زیرا از مسیر هم افزایی، چراغ تولید فروزان خواهد شد و خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان از ثمرات آن بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: یوتیلیتی قلب تپنده شرکت و اساس تولید است و همچنین خود تامین شدن صنایع را در مبحث انرژی به صورت جدی دنبال می‌کند.

خوشبختانه ذوب آهن اصفهان با نگاه مهندسی به راه اندازی و توسعه نیروگاه‌ها پرداخته که یک اقدام قابل تحسین به شمار می‌رود.

مهدی کوهی اظهار داشت: هر گونه سرمایه گذاری در بخش یوتیلیتی‌ها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می‌شود که نسل‌ها از ثمرات و برکات آن بهره‌مند خواهند شد.

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده