تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۲:۱۴
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۲۹۳۹۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
در جلسه استراتژی تحلیل محیط درون سازمانی شرکت ورق خودرو تاکید شد:

بازنگری اهداف تعالی سازمانی و بررسی دقیق معیار‌ها لازمه ایجاد تحول مثبت در فضای کسب و کار سازمان‌ها

‌می‌متالز - برای تسهیل حرکت سازمان‌ها در مسیر تعالی و در پی آن کسب موفقیت روزافزون در فضای رقابتی تجاری به روزآوری الگو‌ها و بهبود مستمر فرآیند‌ها امری لازم و ضروری است.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، جلسه استراتژی تحلیل محیط درون سازمانی شرکت ورق خودرو به منظور بازنگری سند استراتژی سال ۱۴۰۲ شرکت و نقد و بررسی و تعیین اهداف سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته‌های تحول سازمان شامل: کمیته‌های تکنولوژی، بهره برداری، بازاریابی و فروش، خرید و تدارکات، مالی، مسوولیت‌های اجتماعی، منابع انسانی و HSE در حوزه‌های تحلیل ذی نفعان، ارکان جهت ساز استراتژیک، محیط کلان، صنعت و محیط درونی، طبق برنامه زمانبندی تدوین شده در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «حمید شجاعی» مدیرعامل شرکت ورق خودرو بر لزوم تشکیل مداوم جلسات استراتژی برای طی مراحل رشد و تعالی شرکت لازم و ضروری برشمرد و افزود: شناسایی منابع و قابلیت‌های سازمان و بهبود مستمر امری کلیدی و سرنوشت ساز است.

در ادامه «بهمن مهراد» مدیر تکنولوژی شرکت خواستار بررسی هرچه دقیق‌تر استراتژی سازمان در تمامی سطوح شد و از همکاران خواست برای شناسایی هر چه بهتر پتانسیل منابع برای کاهش اثرات منفی ناشی از تهدید‌ها و همچنین در جهت کنترل بهتر فرآیند‌های خود کوشا باشند.

عناوین برگزیده