تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۲۹۴۱۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
"کگل" به درآمد ۲ هزار و ۴۱۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد؛

افزایش ۵۱ درصدی درآمد ماهانه "کگل"

‌می‌متالز - درآمد ماهانه‌ای که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در یازدهمین ماه از سال جاری به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته ۵۱ درصد افزایش درآمدزایی را مشاهده کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۴۱۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

"کگل" از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۳۱ هزار و ۲۸۶ میلیاردتومانی برسد.

افزایش ۵۱ درصدی درآمد ماهانه
میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تاکنون نیز درآمد تجمیعی که به ثبت رساند از فروش محصولات در بازار داخلی و خارج از کشور بود.

میزان سرمایه به ثبت رسیده معدنی و صنعتی گل‌گهر در ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۲۰ هزار میلیارد تومان بود، درآمد ماهانه‌ای که "کگل" در بهمن‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۱۰ ماه گذشته کمی کاهش پیدا کرد.

درآمد ماهانه‌ای که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در یازدهمین ماه از سال جاری به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته که یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، ۵۱ درصد افزایش (نزدیک به ۸۱۰ میلیارد تومان) درآمدزایی را مشاهده کرد.

افزایش ۵۱ درصدی درآمد ماهانه
درآمد تجمیعی صادراتی که گل‌گهر از ابتدای سال مالی تاکنون از فروش محصولات صادراتی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۰۷۸ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که "کگل" در بهمن‌ماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای گندله بود که از فروش آن محصول به درآمدزایی یک هزار و ۶۶۵ میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش گندله کسب کرد ۶۹ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

افزایش ۵۱ درصدی درآمد ماهانه
همان‌طور که ملاحظه می‌کنید بیشترین درآمدزایی گل‌گهر از فروش گندله بود، "کگل" نرخ فروش این محصول را برابر با ۳ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان اعلام کرد و همچنین این نرخ نسبت به ماه گذشته کمی افزایش داشت.

محصولات دیگری که توسط معدنی و صنعتی گل‌گهر به فروش رسید عبارت است از گندله صادراتی، کنسانتره سنگ‌آهن و گندله ریزدانه که دراین‌بین «گندله صادراتی» با کسب درآمد ۴۷۸ میلیاردتومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

مجموع درآمد تجمیعی معدنی و صنعتی گل‌گهر در ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی به مبلغ ۳۱ هزار و ۲۸۶ میلیارد تومان رسید، این درآمد شناسایی‌شده از فروش تجمیعی بیشتر از ۱۰ میلیون تن محصول به‌دست‌آمده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده