تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۸
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۲۹۴۲۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید مدیر زیر ساخت سازمان ایمیدرو از منطقه ویژه اقتصادی لامرد

‌می‌متالز - غلامرضایی مدیر زیر ساخت ایمیدرو به منظور بررسی میزان پیشرفت پروژه‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از این کانون صنعتی و معدنی بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، غلامرضایی مدیر زیرساخت سازمان ایمیدرو از پروژه‌های زیر ساختی و سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند.

در این بازدید یک روزه، از پروژه‌های: فضای سبز، آب شیرین کن، پارکینگ منطقه ویژه، شهرک پشتیبان، جاده شریانی، معدن، احداث خیابان‌ها و کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، دایک‌ها و سیل بند خاکی پیرامونی منطقه ویژه، احداث سوله‌های انبار گمرک و همچنین از پروژه باند دوم جاده لامرد - خنج و همچنین از پروژه‌های سرمایه گذاری نظیر پتروشیمی هرمز، مجتمع آلومینیوم جنوب بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور و نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی سیکل ترکیبی غدیر انرژی بازدید به عمل آوردند.

در ادامه در نشست جمع بندی که با حضور پیمانکاران، سرمایه گذاران و مدیران منطقه ویژه اقتصادی لامرد برگزار گردید، مهندس فتاحی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به تبیین و تشریح پروژه‌های فعال در منطقه پرداخت و از حمایت‌ها و همراهی سازمان ایمیدرو در تحقق و عملیاتی شدن پروژه‌ها قدردانی نمود. وی از همه کسانی که در گذشته بذر صنعت را در این زمین لم یزرع کاشتند تا امروز شاهد بارور شدن و شکوفایی اقتصاد و صنعت در این گستره جغرافیایی باشیم به خوبی یاد کرد. مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در ادامه به استقبال سرمایه گذاران از ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد اشاره کرد و افزود: با سرمایه گذاران جدیدی به تفاهم کامل رسیدیم و به زودی مراحل انعقاد قرارداد نهایی خواهد شد. با نهایی شدن قرارداد این پروژه ها، تحول بزرگ و شگرفی در صنعت و اقتصاد این سامان ایجاد خواهد شد.

در ادامه دکتر غلامرضایی مدیر زیرساخت ایمیدرو با تحسین پیشرفت پروژه‌های زیر ساختی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه لامرد اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات منظم پایش پروژه ها، وقتی پس از چند ماه روند پیشرفت پروژه‌ها را می‌بینم حقیقتا جای تقدیر و تشکر دارد. هم اکنون در منطقه ویژه اقتصادی لامرد ۱۳ پروژه فعال در حوزه زیرساخت با اعتباری بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد ریال در حال فعالیت هستند.

منبع: تجارت گردان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده