تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۸
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۲۹۹۴۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون طرح‌های توسعه معادن و صنایع معدنی ایمیدرو:

با پیمایش در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، فعالیت و تلاش در هر گوشه آن قابل مشاهده است

‌می‌متالز - دکتر حسام مقدم علی معاون طرح‌های توسعه معادن و صنایع معدنی ایمیدرو و خانم دکتر غلامرضایی مدیر زیر ساخت ایمیدرو و هیئت همراه از فعالیت‌های انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش می‌متالز، دکتر حسام مقدم علی معاون طرح‌های توسعه معادن و صنایع معدنی و خانم دکتر غلامرضایی مدیر زیر ساخت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) که به منظور پایش و بررسی میزان پیشرفت پروژه‌های زیر ساختی ایمیدرو در منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی لامرد به شهرستان لامرد سفر نموده بودند، از فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام در حوزه زیر ساختی و سرمایه گذاری بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند فعالیت پروژه‌ها قرار گرفتند.

معاون طرح‌های توسعه معادن و صنایع معدنی ایمیدرو در جریان بازدید یک روزه از منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از پروژه‌های حوزه زیر ساخت شامل فضای سبز، آب شیرین کن، ایستگاه‌های برق، پارکینگ، سوله‌های گمرک، ایستگاه تقلیل فشار گاز، جاده‌های شریانی و در حوزه سرمایه گذاری از پروژه در حال احداث پتروشیمی هرمز، اکسید منیزیم و نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیر انرژی لامرد بازدید به عمل آورند. در پایان بازدید و در جلسه جمع بندی، مهندس مقدم علی با تقدیر از تلاش‌های گسترده مجموعه مدیریتی و کارشناسان منطقه ویژه اقتصادی لامرد، بیان داشت: امروز هر گوشه از منطقه ویژه اقتصادی لامرد را پیمایش کنید فعالیت و پویایی دیده می‌شود.

وی افزود: اگر وضعیت هزینه کرد و تامین اعتبارات ما در ۲ سال گذشته نسبت به سنوات قبل قیاس کنیم، مشاهده می‌کنیم فعالیت‌های خوبی در دل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در حال انجام است. لازم به ذکر است در حال حاضر در این کانون اقتصادی و صنعتی و معدنی ۱۵ پروژه زیر ساختی در حال فعالیت هستند. منطقه ویژه اقتصادی لامرد در سال گذشته با کسب بالاترین امتیاز در حوزه مدیریت بهره وری در بین شرکت‌های تابعه ایمیدرو به عنوان سرآمد سرآمد شرکت‌ها از سوی سازمان ایمیدرو معرفی گردید.

منبع: تجارت گردان

عناوین برگزیده