تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۹۴۵۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون پشتیبانی توسعه مدیریت و منابع گهرزمین مطرح کرد؛

ایجاد ۷۶۰۰ شغل در گهرزمین

‌می‌متالز - خضری پور گفت: مجموعه گهرزمین با ایجاد ۷ هزار و ۶۰۰ شغل به صورت مستقیم و در حدود ۲۰ هزار شغل به صورت غیرمستقیم در حال فعالیت است.

به گزارش می‌متالز، هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی سیرجان به همراه جمعی از اعضای هیات علمی و پزشکان از سایت شرکت سنگ آهن گهر زمین به منظور شناخت بیشتر فعالیت‌های مختلف این شرکت بازدید کردند.

بازدیدکنندگان از محل کارخانه گندله و کارخانه‌های کنسانتره بازدید کردند و از نزدیک با مراحل انجام کار آشنا شدند.

طی این بازدید محمدرضا خضری‌پور، عضو هیات مدیره و معاون پشتیبانی توسعه مدیریت و منابع گهرزمین گفت: مجموعه گهرزمین به عنوان مجموعه‌ای کارآفرین و کارآمد با ایجاد ۷ هزار و ۶۰۰ شغل به صورت مستقیم و در حدود ۲۰ هزار شغل به صورت غیرمستقیم در حال فعالیت است.

او افزود: با توجه به اینکه در این مجموعه از استخراج تا تولید کنسانتره و گندله صورت می‌گیرد، می‌توان از معدن‌هایی مثل گهرزمین به عنوان مادر صنعت فولاد ایران یاد کرد و به نوعی صنعت فولاد، صنعتی بهم پیوسته است که ریشه در معادن متعدد دارد.

خضری پور بیان کرد: هیات مدیره معدن گهرزمین بسیار متمایل است حمایت‌های لازم را از دانشکده علوم پزشکی سیرجان به عمل آورد و برای رشد و ارتقای هر چه بیشتر نظام سلامت بکوشند.

سید علی رضویی نسب، رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان در پایان این بازدید از مدیران شرکت سنگ آهن گهر زمین تشکر کرد و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

معدن سنگ آهن گهرزمین با ذخیره زمین شناسی بالغ بر ۶۳۴ میلیون تن، یکی از بزرگ‌ترین ذخایر سنگ آهن در کشور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده