تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۱۸
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۲۹۵۸۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زره تن در تذکر شفاهی:

رفع موانع و ایجاد بستر‌های لازم برای تردد مسافر در مرز شوشمی پاوه

‌می‌متالز - نماینده مردم اورامانات در مجلس از وزرای خارجه، کشور و راه خواست تا نسبت به رفع موانع و ایجاد بستر‌های لازم برای استقرار گمرک در مرز شوشمی پاوه و رسمی شدن تردد مسافران از این مرز اقدام کنند.

به گزارش می‌متالز، آرش زره تن لهونی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۱ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ۹۶ سال قدمت استقرار گمرک در مرز شوشمی پاوه و خواست به حق مردم برای رسمی شدن تردد مسافر از این مرز را از وزرای خارجه، کشور و راه خواستارم. مسوولان ذیربط باید در اسرع وقت نسبت به رفع موانع و ایجاد بستر‌های لازم برای تحقق این امر اقدام کنند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اسفندماه سال گذشته سفری را برای پیگیری این موضوع به کشور عراق داشتیم، بعد از بازگشت سفر و در ایام نوروز خدمت رئیس جمهور رسیدیم و گزارش سفر و مطالبه مردم را ارائه کردیم. ایشان به رئیس دفتر خود دستور پیگیری دادند و در این مدت نیز به خوبی پیگیری‌ها انجام گرفته است، اما لازم است با جدیت پیگیری‌ها تا تحقق این امر و حصول نتیجه ادامه پیدا کند.

وی خطاب به مسوولان سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه تذکر داد و گفت: فوق‌العاده ۵۰ درصد برای پرسنل این مجموعه‌ها برقرار شده، اما پرسنل پرتلاش وزارت کشور از دریافت این فوق‌العاده محروم مانده‌اند لذا اقدامات لازم انجام شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده