تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۱۹
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۲۹۶۴۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

در سال آینده باید توجه بیشتری به تولید شود

‌می‌متالز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فولاد گام‌های بلندی در بحث تولید برداشته اند گفت: مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته محور اصلی شعار‌های سال و به دنبال آن برنامه ریزی‌هایی که باید صورت گیرد را کمک به تولید و رفع موانع تولید درنظر گرفتند؛ سال آینده نیز کار‌هایی که صورت گرفته باید قوی‌تر از قبل دنبال شود و توجه بیشتری به تولید صورت گیرد.

به گزارش می‌متالز، سید کریم حسینی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید و افتخار آفرینی تولیدکنندگان برای کشور بیان کرد: تولید پایه اقتصاد است لذا توجه به حوزه تولید مولفه مهمی در در مسیر رشد اقتصادی است تا برنامه‌های پیش بینی شده برای رشد تولید را محقق کرد. توجه به حوزه منجر به تقویت پایه‌های اقتصادی و رونق اشتغال خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته محور اصلی شعار‌های سال و به دنبال آن برنامه ریزی‌هایی که باید صورت گیرد را کمک به تولید و رفع موانع تولید درنظر گرفتند. قطعا اتمام سال اتمام توجه به تولید نخواهد بود. سال آینده نیز کار‌هایی که صورت گرفته باید قوی‌تر از قبل دنبال شود و توجه بیشتری به تولید صورت گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افتخار آفرینی‌ها گروه فولاد مبارکه تصریح کرد: حوزه‌های مختلف از جمله گروه فولاد مبارکه گام‌های بلندی در بحث تولید برداشتند. صنعت فولاد یکی از صنایع اصلی است در تنوع تولید و تجارت نقش اصلی داشته است لذا توجه به این حوزه می‌تواند ما را به رشد اقتصادی بالاتری برساند. قطعا رشد تولید در هر حوزه‌ای به ویژه در حوزه صنعت فولاد هم باعث افتخار کشور است و هم یکی از شاخص‌ها خوبی برای تقویت رشد اقتصادی به شمار می‌آید. ان شالله بتوانیم در این حوزه شاهد تنوع بیشتر تولید باشیم.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده