تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۲۹۶۵۸۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازدید مسوولان مس سونگون برای الگوبرداری از «شنب غازان» تبریز در ساماندهی گلزار شهدای ورزقان

‌می‌متالز - هیاتی از مسوولان حوزه فنی و مهندسی مجتمع مس سونگون ورزقان، ضمن نثار فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدانِ والامقامِ آرمیده در گلزار شهدای شنب غازان تبریز، از این مجموعه بازدید کردند تا نتایج مشاهدات و نیز تبادل نظر و اطلاعات با اعضای هیات امنای گلزار شنب غازان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی را در طراحی و اجرای پروژه ساماندهی و مسقف سازی گلزار شهدای ورزقان مورد استفاده قرار دهند.

به گزارش می‌متالز، قرار است مجتمع عظیم معدنی مس سونگون در پروژۀ ساماندهی گلزار مطهر شهدای ورزقان مشارکت عمده‌ای داشته باشد و بازدید هیاتی از این مجتمع از گلزار شهدای شنب غازان تبریز در همین راستا بوده است.

این بازدید پس از برگزاری جلسۀ هفتۀ گذشتۀ کارگروه ساماندهی و مسقف سازی گلزار شهدای ورزقان در محل مجتمع مس سونگون و همچنین مطرح ساختن مطالبۀ تسریع در اجرای این پروژه توسط «جابر ابوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعۀ مورخۀ بیست و ششم اسفندِ ورزقان صورت گرفت.

«رحمان اصلی زاده» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی که هیات بازدیدکنندۀ مجتمع مس سونگون را همراهی می‌کرد، با مناسب توصیف کردن ساماندهی گلزار شهدای شنب غازان تبریز گفت: این گلزار به بهترین نحو ممکن مرمت و بازسازی شده و لذا می‌توان از سبک معماری و نحوه ساماندهی آن در سایر گلزار‌ها نیز بهره برد.

در ترکیب هیات بازدیدکننده، «مصطفی معصوم زاده» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر نیز حضور داشت که ادارۀ تحت مدیریتش، مسوول ایفای ماموریت‌های شهرستان ورزقان است.

بازدید مسوولان مس سونگون برای الگوبرداری از «شنب غازان» تبریز در ساماندهی گلزار شهدای ورزقان

منبع: ایثار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده