تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۸:۴۴
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۲۹۶۶۷۹

اعلام شاخص‌های ارزیابی مدیران/ راه آهن بستان آباد- تبریز آماده بهره برداری

‌می‌متالز - استاندار آذربایجان شرقی شاخص‌های ارزیابی مدیران را در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی امشب در جمع مدیران آذربایجان شرقی به اولویت‌های استان در سال ۱۴۰۲ نیز پرداخت و اظهار کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال جدید در سه محور اصلی شامل رضایت‌مندی مردم، ارتقای بهره‌وری و توجه به برنامه‌محوری انجام خواهد شد که لازمه آن تدوین برنامه عملیاتی و راهبردی هر دستگاه در حوزه مسئولیت خود است.

وی، اولویت‌های اقتصادی استان در سال ۱۴۰۲ را به این شرح اعلام کرد: تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، مولدسازی منابع راکد دستگاه‌ها برای تامین منابع پروژه‌ها، تسهیل‌گری در حوزه سرمایه‌گذاری و صدور مجوزها، ارتقای شاخص‌های بهره‌وری و ارزش افزوده در تمام بخش‌های اقتصادی و ارتقای تولید و اشتغال.

درخصوص اولویت‌های اجتماعی نیز استاندار آذربایجان شرقی به تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی از طریق روان‌سازی ارائه خدمات به مردم، کاهش آسیب‌های اجتماعی، فراهم کردن زمینه مشارکت تشکل‌های مردم‌نهاد در مدیریت مسائل اجتماعی، تقویت تعامل با گروه‌های مرجع و ذی‌نفوذ در حوزه مدیریت اجتماعی و تقویت نشاط اجتماعی اشاره کرد.

همکاری همه دستگاه‌ها در ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های جذب گردشگر، مقابله با پدیده بدحجابی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، رسیدگی جدی به شکایات و درخواست‌های مردمی، ارتقای شاخص‌های سلامت اداری، پاسخ‌گویی به مردم و مسئولیت‌پذیری در حوزه وظایف از دیگر تاکید‌های استاندار به اعضای شورای اداری استان بود.

خرّم همچنین از تلاش‌ها و زحمات نیرو‌های نظامی و انتظامی و همکاری همه دستگاه‌ها در برقراری امنیت پایدار در استان قدردانی و ابزار امیدواری کرد در سایه تعامل و همدلی همه بخش‌های استان، سال ۱۴۰۲، سال تحول‌ها و موفقیت‌های بزرگ برای استان آذربایجان شرقی در حوزه‌های مختلف باشد.

وی افزود: ایستگاه راه‌آهن خاوران (راه آهن بستان آباد- تبریز) که وعده کرده بودیم تا پایان سال افتتاح شود، آماده بهره‌برداری است؛ همچنین بخش عمده‌ای از طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه افتتاح شد.

استاندار آذربایجان شرقی درخصوص تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان نیز گفت: در سال ۱۴۰۱، بیش از ۴۹۰۰ پروژه در هفته دولت و دهه فجر افتتاح شد و از ۱۷۸ پروژه مصوب سفر استانی نیز ۱۱۰ پروژه مهم و اولویت‌دار به‌صورت جدی در حال اجراست و تلاش می‌کنیم تا سفر استانی دوم ۷۰ درصد آن‌ها را تکمیل کنیم.

در این جلسه که نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در آن حضور داشت، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص طرح کالابرگ الکترونیکی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان درخصوص عملکرد دستگاه‌ها در اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر به ارائه گزارش پرداختند.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده