تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۵۴
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۹۶۸۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فرماندار بیجار:

سرمایه گذاران بومی در بیجار حضور پیدا کنند

‌می‌متالز - فرماندار بیجار گفت: برای توسعه بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن نیازمند حضور سرمایه گذاران بومی در این شهرستان هستیم.

به گزارش می‌متالز، احمدرضا قاسمی اظهار کرد: در راستای تعامل با مردم تلاش شد در سطح شهر بخش و روستا‌ها نیز میز‌های خدمت ایجاد شود تا حضور چهره به چهره با مردم داشته باشیم و در سال ۱۴۰۱ نزدیک به سه هزار دیدار مردمی و چهره به چهره داشتیم.

وی افزود: طی سال ۱۴۰۱ شاهد حضور سه نفر از وزرا و سرکشی هشت نوبتی استاندار در بیجار بودیم که این موضوع در نوع خود بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار بیجار اظهار داشت: در سال گذشته ۴۰ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان حضور یافتند و در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم از نزدیک قرار گرفتند.

قاسمی به اهمیت حضور در بین مردم و تلاش در راستای رفع مشکلات تأکید کرد و گفت: در راستای تعامل با مردم تلاش شد در سطح شهر، بخش و روستا‌ها نیز میز‌های خدمت ایجاد شود تا حضور چهره به چهره با مردم داشته باشیم.

وی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱ نزدیک به سه هزار دیدار مردمی و چهره به چهره داشتیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات امکان دارد مشخص نباشد، اما در حضور و دیدار مردم با مسوولان ضمن همدلی و گفتگو بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

قاسمی به اهمیت جذب سرمایه‌گذار در شهرستان اشاره و اضافه کرد: ما مصمم هستیم که از سرمایه گذاران حمایت کنیم تا سرمایه گذاران بومی در شهرستان حضور پیدا کنند و در این حوزه اقدامات خوبی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده