تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۲۹۷۰۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شهبازی با اشاره به راهبرد تحول در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی:

دستگاه‌های دولتی در راستای حمایت از تولید نیاز به تحول دارند

‌می‌متالز - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به راهبرد تحول در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه برخی از سازمان‌های دولتی مانع اصلی پیشبرد امور اقتصادی در کشور شده‌اند، لذا فردی که قصد دارد یک موافقت اصولی و یا یک مجوز در راستای تولید و اشتغال اخذ کند باید ماه‌ها به دنبال اخذ این مجوز در این ادارات دولتی بدود.

به گزارش می‌متالز، علیرضا شهبازی، با اشاره به راهبرد تحول در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رسیدن به ایران قوی گفت:این تحول ابتدا باید از دل برخی از سازمان‌های دولتی بیرون بیاید.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از سازمان‌های دولتی مانع اصلی پیشبرد امور اقتصادی در کشور شده اند، بیان کرد: به عنوان مثال فردی که قصد دارد یک موافقت اصولی و یا یک مجوز در راستای تولید و اشتغال اخذ کند باید ماه‌ها به دنبال اخذ این مجوز در این ادارات دولتی به اصطلاح بدود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات واحد‌های تولیدی با بانک‌ها ادامه داد: اگر واحد تولیدی مشکلی با بانکی داشته باشد، ابتدا این افراد ممنوع الخروج و یا حساب‌های آن‌ها بسته می‌شود لذا این موارد از جمله مواردی است که در راه تولید مانع ایجاد می‌کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس تاکید کرد:البته این مشکلات در بخش‌هایی نظیر بیمه و مالیات هم وجود دارد و در برخی تکانه‌های اقتصادی تولیدکنندگان را با مشکل مواجه می‌کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: به واقع ما در رفع موانع تولید نیاز به تحول داریم لذا اگر این تحول رخ دهد می‌توانیم شاهد تغییرات اساسی باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در زمینه پیشرفت در حوزه صنایع دفاعی کشور بیان کرد: این در حالی است که به طور مثال ما در حوزه خودرو نتوانستیم یک تحرک و تحول ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده