تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۴
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۲۹۸۱۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سالی که گذشت رخ داد:

پرداخت ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی مشکل دار سمنان

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان سمنان در سالی که گذشت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، یادگار احمدی ۲۰ فروردین ماه در چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۲۴۰ واحد تولیدی به ارزش بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از بانک‌های عامل دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: در این مدت ۲۹۵ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۲ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت مشکلات ۲۹۵ واحد تولیدی استان در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و رسیدگی شد که ۵۲۳ مصوبه در جهت رفع موانع موجود به تصویب اعضای کارگروه رسید.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به مصوبات کارگروه امروز گفت: در این نشست مشکلات بانکی، زیربنایی و تامین اجتماعی ۲ واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید ارائه شد.

وی با اشاره به رصد واحد‌های مشکل دار استان وعده داد: در سال مهار تورم و رشد تولید، با توان بیشتری به حمایت از واحد‌های صنعتی و تولیدی در استان بپردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده