تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۷
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۲۹۸۴۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نشست تولیدکنندگان و کارآفرینان با استاندار سمنان برگزار شد

‌می‌متالز - جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان، صنعت‌گران و معدن‌کاران استان سمنان در نشستی صمیمانه، با استاندار سمنان دیدار کردند.

به گزارش می‌متالز، در این دیدار که با حضور معاون استاندار، مدیرکل صمت استان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شد، حدود ۴۰ نفر از تولیدکنندگان و کارآفرینان استان حضور داشته و به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای تحقق شعار سال، رشد تولید و رفع موانع تولید پرداختند.

در این نشست «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان با بیان اینکه مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان با تمام توان و ظرفیت، همچون گذشته در راستای تحقق شعار سال، حامی تولیدکنندگان و کارآفرینان خواهد بود، گفت: پیگیری، بررسی و رسیدگی به مشکلات، موارد و موانع تولیدکنندگان و کارآفرینان در حوزه‌های مختلف همچون گذشته در سال جاری نیز به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در حوزه ستاد تسهیل و رونق تولید در سطح استان با پرداخت تسهیلات و کسب رتبه‌های برتر کشوری در این زمینه، اقدامات خوبی شکل گرفت؛ به‌طوری‌که در سال ۱۴۰۱ در حوزه رشد اقتصادی، اشتغال و همچنین تحقق شعار سال، مجموعه استان سمنان توانست در بین استان‌های کشور به رتبه‌های شاخص و برتر کشوری دست یابد.

استاندار سمنان در ادامه تاکید کرد: مدیران کل استان باید در راستای پیگیری و بررسی و رسیدگی به موانع، مشکلات و کمبود‌های واحد‌های تولیدی و کارآفرینان اهتمام ورزیده و امور را با جدیت دنبال کنند.

هاشمی در پایان اظهار امیدواری کرد ان‌شاءلله در سال جاری با همراهی و همکاری تمامی واحد‌های تولیدی، اقتصادی و صنعتی استان در راستای تحقق شعار سال، مهار تورم و رشد تولید در استان سمنان گام‌های خوبی برداشته شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده