تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۵۵
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۲۹۸۶۷۳
توسط ناوگان حمل و نقل بار عمومی در استان سمنان انجام شد؛

جابجایی بیش از ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در سال ۱۴۰۱

‌می‌متالز - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از جابجایی بالغ بر ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل بار عمومی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک و سویا مهمترین کالا‌های جابجا شده در سطح استان سمنان است.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل بار عمومی جابجا شده است که این میزان جابجایی با صدور ۶۲۷۹۲۸ بارنامه در سطح استان به مقاصد درون و برون استانی انجام شده است.

طحان در ادامه از گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک و سویا به عنوان مهمترین کالا‌های جابجا شده در استان سمنان یاد کرد و افزود: بیشترین حمل کالا مربوط به سمنان با صدور ۲۴۲۱۲۰ بارنامه و جابجایی بیش از ۴ میلیون تن کالاست.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: بیش از ۴۶۰۰ راننده بخش حمل و نقل کالا با استفاده از نزدیک به ۴۲۰۰ ناوگان باری در استان سمنان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر بارنامه فقط به صورت الکترونیکی صادر می‌شود گفت: رانندگان توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربو به این حوزه را با دقت رعایت کرده تا مشکلی متوجه آنان نشود.

به گفته وی، هم استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده