تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۳۵
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۳۰۱۵۱۴
سرویس خبر : محیط زیست
رئیس سازمان راهداری کشور عنوان کرد:

رعایت استاندارد‌ها و اصول ایمنی در حوزه حمل و نقل بار معادن ضرورت دارد

‌می‌متالز - رعایت استاندارد‌ها و اصول ایمنی در حوزه حمل و نقل بار معادن ضرورت دارد معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری کشور در دیدار با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان با تاکید بر ضرورت رعایت استاندارد‌ها و اصول ایمنی در حوزه جابه جایی بار معادن گفت: معادن باید (درحمل مواد معدنی با کامیون) از مبدا، باسکول بگذارند تا بار ایمن و استاندارد حمل کنند.

به گزارش می‌متالز، داریوش امانی در جریان دیدار با استاندار کرمان با موضوع رفع مشکلات راه‌های استان کرمان که بهشت معادن کشور قلمداد می‌شود، افزود: کرمان ظرفیت‌های خوبی در حوزه حمل و نقل دارد، اما بیشتر داستان ما، مشکل با معادن است که رعایت استاندارد‌ها و اصول ایمنی در حوزه جابه جایی بار معادن ضروری است.

امانی تصریح کرد: از استاندار کرمان درخواست می‌کنیم معادن را پای کار بیاورند، معادن باید از مبدا، باسکول بگذارند تا بار ایمن و استاندارد حمل کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: نگاه استاندار کرمان به سازمان راهداری بی نظیر است و در سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه در استان‌های کرمان، مشهد و فارس افتتاح شد که نشان دهنده تلاش این استان هاست.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: اعتبارات معادن و سایر بخش‌ها از راه‌های استان کرمان حمایت کرده و ما در این زمینه نگاه حمایتی داریم.

امانی یادآور شد: تفاهم‌نامه نگهداری راه‌ها با ۶۰ درصد اعتبارات راهداری و ۴۰ درصد اعتبار استانی را با نیمی از استانداری‌های کشور منعقد کردیم که موارد اولویت دار از جمله روکش و رفع نقاط حادثه خیز در این حوزه مشخص می‌شود و با استان‌ها همکاری می‌کنیم.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده