تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۵۱
بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۲۰۱۵۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل کارخانه سیمان نهاوند:

نظارت بر بازار و حمل‌ونقل سیمان در نهاوند قیمت را منطقی می‌کند/ تولید ۷۰ هزار تن سیمان در ماه

‌می‌متالز - مدیرعامل کارخانه سیمان نهاوند گفت: ماهانه ۷۰ هزار تن سیمان در نهاوند تولید می‌شود و به قیمت مصوب به فروش می‌رسد که برای کنترل قیمت باید بر حمل و نقل و بازار نظارت شود.

به گزارش می‌متالز، مجتبی فرونچی درباره وضعیت تولید و توزیع سیمان در شهرستان نهاوند به خبرنگار گفت: شرکت سیمان نهاوند با تمام ظرفیت در حال تولید است و هر آنچه که در این واحد تولید می‌شود به فروش می‌رسد و تحویل مشتری داده می‌شود.

وی اظهار داشت: این واحد تولیدی ۷۰ هزار تن سیمان در یک ماه گذشته تحویل متقاضی داده است و در نظر داریم با برنامه‌ریزی انجام‌شده در اسفندماه هم بیش از این تعداد به متقاضیان و خریداران محصول سیمان تحویل دهیم.

فرونچی درباره علت تفاوت قیمت سیمان در شهر نهاوند هم گفت: این محصول در کارخانه بر اساس نرخ‌های مصوب سیمان به فروش می‌رسد، اما در شهرستان اگر نظارت‌ها در حوزه حمل‌ونقل و بازار در نهاوند تقویت شود قطعاً می‌توان قیمت‌ها را کنترل و منطقی کرد.

وی همچنین درباره فروش و تحویل سیمان به استان‌های هم‌جوار هم گفت: نیاز شهرستان نهاوند به سیمان حداکثر ۱۰ یا ۱۵ درصد تولید کارخانه است که تولید و ظرفیت تولیدی این واحد بیش از این است بنابراین بخشی از آن در استان‌های هم‌جوار بفروش می‌رسد.

مدیرعامل کارخانه سیمان نهاوند همچنین درباره زمان ارائه سیمان در نهاوند از خرید تا تحویل به متقاضی هم اظهار داشت: این محصول را ازنظر وزنی با هر تناژی از طرف هر مصالح‌فروشی که تقاضا شود می‌توانیم تحویل دهیم و مشکلی از این بابت نداریم.

وی در پایان گفت: دربارهٔ زمان تحویل هم نهایت از همان روز یا تا ۲۴ ساعت بعد تحویل مصالح‌فروش و متقاضی در شهرستان خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: پایگاه خبری  تحلیلی گرو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده