تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۳۸۳
کد خبر: ۲۰۹۱۴۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان نهاوند در مسیر توسعه‌ی پایدار

‌می‌متالز - نماینده‌ی مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از خط تولید کارخانه سیمان نهاوند، در جلسه‌ی مشترک با مدیران و سرپرستان این واحد صنعتی شرکت کرد.

به گزارش می‌متالز، در جلسه‌ای که با حضور مهندس شهبازی نماینده‌ی مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مهندس فرونچی مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند و مدیران و سرپرستان بخش‌های مختلف کارخانه برگزار شد، روند فعالیت این شرکت مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
در این جلسه، مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند ضمن خوشآمدگویی به نماینده‌ی مردم نهاوند در مجلس، به سابقه‌ی همکاری‌ها و مساعدت‌های وی در سال‌های ابتدایی شروع پروژه سیمان نهاوند اشاره نمود.

مهندس فرونچی افزود: شرکت سیمان نهاوند پس از پشت سر گذاشتن یک دوره‌ی نسبتا طولانی و داشتن مشکلات عدیده، امروز الحمدلله با تلاش و همّت کارکنان خود در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داشته و یکی از شرکت‌های موفق هُلدینگ کاوه پارس و بنیاد مستضعفان می‌باشد.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های توسعه‌ای کارخانه سیمان نهاوند، گفت: طی ماه‌های گذشته جلساتی با مدیرعامل هُلدینگ کاوه پارس و مدیرعامل سیمان تهران برگزار شده و طی آن برخی طرح‌های توسعه‌ای شامل راه‌اندازی "خط دوم تولید" کارخانه، طرح"تولید جِرم‌های نسوز از دولومیت" و همچنین طرح "تولید آهک هیدراته و میکرونیزه" مورد بررسی قرار گرفته که در این خصوص نیز همراهی مهندس شهبازی را شاهد هستیم.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت سیمان نهاوند همچنین از پیگیری احداث خط ریلی ویژه حمل محصولات کارخانه برای صادرات خبر داد و افزود: تمامی آنچه گفته شد، با همّت شما عزیزان و همکاری و مساعدت مدیران هُلدینگ و نماینده‌ی محترم نهاوند قابل تحقق بوده و بیش از پیش به حرکت رو به رشد و روند توسعه‌ی شرکت سیمان نهاوند و افزایش صادرات منجر خواهد شد.

نماینده‌ی مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در کارخانه سیمان نهاوند و تقدیر از زحمات مجموعه مدیریتی و کارکنان، اظهار داشت: همواره در جریان فعالیت‌های شما، مشکلات پیش روی تولید و مسائل مرتبط با صنعت سیمان بوده‌ام و لذا تشکر خودم را از جناب مهندس فرونچی و شما عزیزان زحمتکش اعلام می‌کنم.
مهندس شهبازی مشکلات موجود را جزء طبیعت حوزه‌ی صنعت و شرایط خاص کشور دانستند و افزودند: همان‎‌گونه که مهندس فرونچی در خصوص طرح‌های توسعه‌ای کارخانه مواردی را ذکر کردند، بنده نیز ضمن بکارگیری تمامی ظرفیت‌های منطقه‌ای و ملّی، در راستای تحقق این برنامه‌ها تلاش خواهم کرد، زیرا شرکت سیمان نهاوند پتانسیل و ظرفیت توسعه و پیشرفت را دارا می‌باشد.

لازم به ذکر است، در این جلسه، ابتدا گزارشی از روند فعالیت، تولید و صادرات کارخانه سیمان نهاوند توسط مهندس مقدم مدیر کارخانه ارائه شد و پس از آن آقای زرینی سرپرست اداری و منابع انسانی شرکت نیز در خصوص نیروی انسانی شاغل در مجموعه، گزارشی را ارائه نمود.

بازدید از بخش‌های مختلف خط تولید نظیر سنگ‌شکن، آسیاب‌مواد، واحد کنترل کیفی، اتاق کنترل و همچنین واحد بارگیری از دیگر برنامه‌های حضور مهندس شهبازی در کارخانه سیمان نهاوند بود.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده