تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۰
بازدید: ۳۳۳
کد خبر: ۲۰۴۷۰۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

توسعه کارخانه سیمان و سرمایه گذاری در طرح‌های اشتغالزا و روستایی توسط بنیاد مستضعفان در نهاوند

‌می‌متالز - نماینده نهاوند در مجلس در خصوص ایجاد طرح‌های اشتعال زا در مناطق روستایی در جهت توسعه شهرستان با رئیس بنیاد مستضعفان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: پیرو ملاقات‌ها و جلسات قبلی با فتاح ریاست بنیاد مستضعفان مجددا دیداری جهت پیگیری مسائل مطرح شده در جلسات قبل برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این دیدار بحث توسعه کارخانه سیمان نهاوند و همچنین حضور بیشتر بنیاد مستضعفان در طرح‌های اشتغال زای شهرستان پیگیری شد.

شهبازی با بیان اینکه شهرستان نهاوند در حوزه‌های مختلف دارای پتانسیل‌های لازم جهت سرمایه پذیری می‌باشد، ابراز امیدواری کرد با حضور بیشتر بنیاد مستضعفان و سرمایه گذاری در طرح‌های اشتغالزا، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه شهرستان فراهم شود.

نماینده نهاوند در مجلس از ایجاد زیر ساخت‌های آب و برق برای استقرار صنایع سنگین در نهاوند خبر داد و افزود: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته با وزارت نیرو و توانیر این شرایط مهیا شده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و مجموعه استان آمادگی کامل برای حمایت از سرمایه گذاری را دارند و با همکاری بنیاد مستضعفان شهرستان در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

وی همچنین از دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: تأمین اعتبار امور فرهنگی و تجهیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این دیدار مصوب شد.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: پیرو درخواست سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند مبنی بر ضرورت انجام کار فرهنگی و مساعدت و تقویت موسسات فعال در این زمینه و همچنین تأمین اعتبار لازم برای تعمیر سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی نهاوند طی جلسه‌ای درخواست‌های فوق به صالحی وزیر فرهنگ اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه این درخواست‌ها با موافقت وزیر فرهنگ همراه شد؛ اظهار داشت: بدیهی است رونق دوباره این مجتمع بزرگ، آرزوی تمام همشهریان و علی الخصوص جامعه فرهنگی و هنری شهرستان است.

منبع: عصر همدان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده