تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۳۵۵
کد خبر: ۲۰۱۲۹۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر عامل سیمان نهاوند:

نظارت‌ها در حوزه حمل و نقل و بازار عامل اصلی چندگانگی قیمت سیمان در نهاوند است

‌می‌متالز - مدیر عامل سیمان نهاوند، گفت: نظارت‌ها در حوزه حمل و نقل و بازار عامل اصلی چندگانگی قیمت سیمان در نهاوند است.

به گزارش می‌متالز، مجتبی فرونچی گفت: شرکت سیمان نهاوند با تمام ظرفیت در حال تولید است و هرآنچه که در این واحد تولید می‌شود به فروش می‌رسد و تحویل مشتری داده داده می‌شود.

فرونچی تاکید کرد؛ این واحد تولیدی ۷۰هزار تن سیمان در یک ماه گذشته تحویل متقاضی داده است و در نظر داریم با برنامه ریزی انجام شده در اسفند ماه هم بیش از این تعداد به متقاضیان و خریداران محصول سیمان تحویل دهیم.

فرونچی درباره علت تفاوت قیمت سیمان در شهر نهاوند هم گفت؛ این محصول در کارخانه بر اساس نرخ‌های مصوب سیمان به فروش می‌رسد، اما در شهرستان اگر نظارت‌ها در حوزه حمل و نقل و بازار در نهاوند تقویت شود، قطعا می‌توان قیمت هارا کنترل و منطقی کرد.

وی همچنین درباره فروش و تحویل سیمان به استان‌های همجوار هم گفت؛ نیاز شهرستان نهاوند به سیمان، ماکسیمم۱۰یا ۱۵درصد تولید کارخانه است که تولید و ظرفیت تولیدی این واحد بیش از این است، بخشی از آن در استان‌های همجوار بفروش می‌رسد.

مدیر عامل سیمان نهاوند همچنین درباره زمان ارائه سیمان در نهاوند از خرید تا تحویل به متقاضی هم گفت؛ این محصول را از نظر وزنی با هر تناژی که تقاضا شود می‌توانیم تحویل دهیم و درباره‌ی زمان تحویل هم نهایت از همان روز یا تا ۲۴ ساعت تحویل مصالح فروش و متقاضی در شهرستان خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی صدای نهاوند

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده