تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۲۹۸۶۹۶
سرویس خبر : اجتماعی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ملی منابع انسانی

‌می‌متالز - شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری مفتخر است روز ملی منابع انسانی را که مصادف است با بزرگداشت عطار نیشابوری مورخ ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲، تبریک بگوید.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

یقینا روز ملی منابع انسانی بهانه‌ای است برای پاسداشت و گرامیداشت زحمات نیروی انسانی، و به این مناسبت مفتخریم تا به دانش و مهارت اقشار زحمت کش اعم از نیرو‌های فعال و مدیران در سازمان‌های مختلف در تمام سطوح از کوچک تا بزرگ بویژه نیروی انسانی شرکت ورق خودرو تبریک بگوییم.

یقینا نیروی انسانی در هر سازمان یکی از عوامل رشد و توسعه‌ی آن جامعه و به همان تناسب می‌توانیم رشد بهره وری را در زیر ساخت‌های ملی و کشوری با خودکفایی و اقتدار طی نماییم.

این توسعه مقدر نخواهد شد تا زمانیکه با همسو سازی اهداف از مدیران به زیر شاخه‌های مختلف در یک سازمان شرایط رشد و پیشرفت را فراهم سازیم.

قطعا یکی از ملزومات انسجام و فراهم سازی توسعه‌ی پایدار در شرکت ورق خودرو ابتدا، امید به آینده بوده و سپس عزت نفس و مسئولیت پذیری تمام نیرو‌های فعال شرکت چه بصورت مستقیم و چه غیرمستقیم بوده و می‌باشد.

گرامیداشت روز ملی منابع انسانی فارغ از ابراز شعارگونه‌ی آن، اشاره به ساختار سازمانی مجموعه‌ی ورق خودرو دارد که مانند یک خانواده، اعضای بزرگ آن مقتدرانه و در کنار یکدیگر برای فردایی بهتر و رسیدن به آرمان‌های ملی و توسعه صنعت فولاد کشور تلاش می‌کنند.

بطور کلی یکی از دستاورد‌های صنعتی این مجموعه و سایر سازمان‌های موفق در ایران طی سال‌های متمادی علیرغم محدودیت‌ها و تحریم‌های مختلف حاصل زحمات نیروی انسانی، خلاقیت و تلاش مستمر آن‌ها در این مجموعه می‌باشد.

شرکت ورق خودرو علاوه بر تلاش در راستای ارائه‌ی بهترین و مرغوب‌ترین ورق گالوانیزه خودرویی و تجاری در سطح بین المللی، خود را ملزم می‌داند تا برای حفظ کرامت منابع انسانی بویژه در این مجموعه بکوشد تا حد امکان امید به زندگی برای فردایی بهتر را فرآهم سازد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده