تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۴۳۴
کد خبر: ۳۰۲۳۷۸
سرویس خبر : اجتماعی

مدیریت سرمایه انسانی زیسکو به مهندس ضیاء شهابی سپرده شد

‌می‌متالز - طی مراسمی مهندس ضیا شهابی به عنوان مدیر جدید سرمایه انسانی شرکت فولاد زرند ایرانیان معرفی شد.

به گزارش می‌متالز، دکتر “ماشالله سهراب نژاد” مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان در این مراسم ضمن تأکید بر اهمیت همدلی میان کارکنان یک مجموعه گفت: با همدلی و یکدلی می‌توان بر سختی‌های تولید فائق آمد و به سمت اهداف تعیین‌شده پیش رفت.

وی افزود: موفقیت‌های هر مجموعه‌ای نتیجه تلاش تک‌تک کارکنان آن مجموعه است.

مدیرعامل زیسکو با اشاره به تجربه خویش در مدیریت منابع انسانی ذوب آهن اصفهان، گفت: حوزه منابع انسانی یعنی خدمت به تلاشگرانی که در خدمت صنعت هستند و مسوولیت در حوزه منابع انسانی هم مسوولیتی خطیر و حساس است.

دکتر سهراب نژاد تأکید کرد: انتظارم از منابع انسانی این است که نتیجه کارشان آسودگی خاطر پرسنل کارخانه باشد. همکاران باید باور داشته باشند که مسوولان سرمایه انسانی حواس‌شان به کوچک‌ترین حق و حقوق آن‌ها هست.

وی تصریح کرد: البته این فقط به حوزه منابع انسانی ختم نمی‌شود، هر مدیر در هر بخشی باید پدری باشد جدی تا بتواند دست‌ها و دل‌ها را در کنار هم نگه دارد و همکاری بین مدیران مجتمع‌ها و حوزه انسانی از الزامات اصلی دستیابی به اهداف کاری با برخورداری از آرامش همکاران می‌باشد.

دکتر سهراب‌نژاد در ادامه از زحمات مهندس نظری نژاد قدردانی کرده و گفت: آقای نظری نژاد از افراد با تجربه در مدیریت منابع انسانی هستند و در این سال‌ها تلاش کردند تا این مجموعه نوپا را در بخش منابع انسانی مدیریت کنند و امیدواریم در ادامه این مسیر هم به عنوان مشاوری امین همچنان از تجربه‌های ایشان بهره‌مند شویم.

مدیرعامل زیسکو برای ضیاء شهابی در مسوولیت جدید آرزوی توفیق کرده و گفت: آقای ضیاء شهابی هم از پیشکسوتان در عرضه مدیریت منابع انسانی هستند و امیدوارم نتیجه کار ایشان را در آرامش خاطر بیش‌تر کارکنان نسبت به مسائل حوزه سرمایه انسانی ببینیم.

در ادامه این جلسه مهندس نظری نژاد هم ضمن تقدیر از همراهی دکتر سهراب‌نژاد گفت: من خودم را مدیون کارگرانی می‌دانم که در اعماق معدن تلاش می‌کنند و در این سال‌ها سعی کردم با نمایندگان کارگری و همکارانم صادقانه صحبت کنم و بر اساس داشته‌های شرکت به آنان قول و وعده دهم.

مدیر سابق منابع انسانی زیسکو افزود: منابع انسانی به گستردگی تک‌تک واحد‌ها است و تمام مدیران واحد‌ها و مجتمع‌ها در حقیقت مدیر منابع انسانی مجموعه خودشان هستند.

مهندس ضیاء شهابی هم در این جلسه در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از اعتماد دکتر سهراب‌نژاد گفت: به تجربه سال‌هایی که در فضای صنعتی کار کرده‌ام، تلاش می‌کنم در همه شرایط گوشی شنوا برای همه همکاران باشم.

وی در زمینه برنامه‌های آینده تصریح کرد: قدم اول منابع و سرمایه انسانی یعنی ایجاد هویت سازمانی و امیدوارم بتوانم در این مسیر گام بردارم.

تعداد بازدید : 7

مدیریت سرمایه انسانی زیسکو به مهندس ضیاء شهابی سپرده شد

مدیریت سرمایه انسانی زیسکو به مهندس ضیاء شهابی سپرده شد

منبع: صدای زرند

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده