تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۴:۰۷
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۹۹۶۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سال ۱۴۰۲؛ سال اقدام عملی برای مهار تورم، رشد تولید و بهره‌برداری از پروژه‌های شرکت‌های تابعه تاصیکو است

‌می‌متالز - مدیرعامل تاصیکو در نشست مشترک هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین که در فروردین ماه سال جاری برگزار شد، بر اجرای برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، امیرحسین نادری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو، گفت: سال گذشته تاصیکو با سازماندهی‌هایی که انجام داد، توانست بهترین شرکت صنایع معدنی کشور شود. در برخی از موضوعات مانند عناصر نادر خاکی، عناصر استراتژیک، زغال و طلا توانستیم پیشرفت بسیار خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل تاصیکو، در ادامه افزود: در حوزه بازار سرمایه نیز توانستیم بازدهی خوبی را برای ذی نفعان خود کسب کنیم و رشد کم‌نظیر ۱۲۱ درصدی را تجربه کنیم. با توجه به اینکه سال گذشته، سالی بسیار سخت و پرچالش بود، اما همراهی و همدل بودن هیات مدیره و همکاران صدر تامین در این مسیر بسیار به ما کمک کرد و توانستیم تمام سختی‌ها را پست سر بگذاریم.

وی ضمن اشاره به سال گذشته به خاطر گرفتن مجوز‌ها از نهاد‌ها سال بسیار سختی بود، تاکید کرد: مجوز بیش از ۱۵ الی ۲۰ پروژه را اخذ کردیم و تصویب افزایش سرمایه‌های‌شان را نیز گرفتیم و بزودی مجمع فوق العاده را برگزار می‌کنیم.

سال ۱۴۰۲، زمان اجرا، بهره‌برداری و اقدام عملی برای مهار تورم و رشد تولید است و تمام طرح‌هایی که مجوزشان را گرفته‌ایم، باید به بهره برداری برسند.

نادری خاطرنشان ساخت: ۱۴۰۲ سال خوبی برای بازار سرمایه است و اتفاقات خوبی قرار است در بازار سرمایه رخ دهد که می‌تواند فرصت خوبی برای تاصیکو باشد. ما مسیری که آمده‌ایم را پیش می‌رویم و متوقف نمی‌شویم. به طور مثال، در مورد شرکت سهامی طلا، با همراهی دولت و شستا به نتیجه خواهد رسید.

وی در ادامه به فعالیت‌های صادراتی اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه صادرات شرکت‌های تابعه تاصیکو فعالیت‌های ارزشمندی انجام داده اند که موفق به افزایش ۱۶۰ درصدی صادرات کل شرکت‌های تابعه هلدینگ شدند. یکی از افتخارات ما در سال گذشته عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری از جمله توجه به دانش بنیان‌ها، حذف جادوی دلار و موارد دیگر بوده است. ایشان امروز سکاندار این کشتی هستند و بیشتر از هر کسی نیاز‌ها و ضروریات کشور را می‌دانند. افتخار می‌کنیم که در حوزه‌ای فعالیت می‌کنیم که ضرورت‌های شرکت با ضرورت‌های نظام منطبق است.

در ادامه جلسه معارفه‌ی علی محمودی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و محسن پروان به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در ادامه از زحمات دکتر احسان احمدی تشکر کرد و گفت: بعد از انتصاب ایشان به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، آقای علی محمودی از امروز سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه تاصیکو می‌شوند و برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون دارم. همچنین آقای پروان نیز یکی از مدیران با تجربه و فعال حوزه است و کارنامه درخشانی دارند. ایشان نیز به عنوان سرپرست معاونت اداری – مالی صدر تامین فعالیت خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: ترکیب ساختار شرکت، ترکیب بسیار خوبی است و قوی‌ترین تیم اجرایی را تاصیکو داریم. مطمئنم با این تیم، اتفاقات اقتصادی خوبی در حوزه معدن و صنایع معدنی تاصیکو رقم خواهد خورد.

عبودی رئیس هیات مدیره صدر تامین نیز ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه عزیز و خداقوت به همکاران در شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: خداوند را شاکریم که فرصت خدمت را برای ما فراهم کرده است و خوشحالیم که امروز از دو فرد خوشنام و همکار گرامی در تاصیکو بهره می‌گیریم که البته قبلا هم خدمت آقای دکتر محمودی بوده‌ایم و امروز در سنگر جدید از ایشان استفاده می‌کنیم و خوش آمد می‌گوییم به آقای پروان و برای ایشان آرزوی توفیق داریم. هیات مدیره صدر تامین کما فی السابق در چهارچوب قانون به وظایف خود عمل می‌کند و حافظ منافع سهامداران است.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده