تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۲
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۲۹۹۸۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فیروزی خبر داد:

دیدار و گفتگو با وزیر کار؛ ضرورت توجه ویژه به سرمایه‌گذاری شستا در شهرستان فسا

‌می‌متالز - نماینده مردم فسا در مجلس گفت: در روز‌های اخیر جلسه‌ای با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد که در این نشست بر ضرورت توجه ویژه به سرمایه‌گذاری شستا در شهرستان فسا تاکید کردم.

به گزارش می‌متالز، حجت اله فیروزی، به اقدامات انجام شده برای حوزه انتخابیه‌اش اشاره کرد و گفت: در روز‌های اخیر جلسه‌ای با دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد که در این نشست خواستار توجه ویژه وزیر در تخصیص اعتبارات و حمایت‌های این وزارتخانه به افراد تحت پوشش بهزیستی، کارگران ساختمانی، سرمایه‌گذاری، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک‌های تابعه وزارت تعاون به شهرستان فسا شدم.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست برخی مشکلات و مطالبات حوزه انتخابیه مطرح و درباره موضوعات مرتبط با اهداف، فعالیت‌ها و ماموریت‌های وزارتخانه مذکور در حوزه انتخابیه شهرستان فسا گفتگو و تبادل نظر شد.

وی اضافه کرد: در راستای دغدغه‌های موجود در رابطه با مسائل و مشکلات معیشتی جامعه‌ی کارگری خواستار اختصاص سهمیه جدید بیمه کارگری از طرف سازمان تامین اجتماعی برای بیمه کارگران ساختمانی فسا شدم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم پیگیری دریافت تسهیلات قرض الحسنه و کم بهره در جهت ارائه خدمات حمایتی و توانمندسازی به خانواده‌های محروم شهرستان فسا و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از مطالبی برشمرد که در این جلسه مطرح شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در جلسه مذکور با توجه به ظرفیت‌های شهرستان فسا در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری، ورود و سرمایه گذاری هلدینگ‌های کشاورزی، دامپروری و صنایع وابسته مجموعه اقتصادی شستا را به عنوان یکی از راهکار‌های رهایی از بیکاری و دستیابی به رشد و توسعه پایدار اقتصادی در شهرستان فسا اشاره کردم که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مطالبات مذکور دستوراتی صادر کرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده