تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۱۶
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۳۰۰۰۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بانک انگلیسی:

زمستان ارز‌های مجازی تمام شد/ پیش بینی بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری!

‌می‌متالز - بانک سرمایه‌گذاری انگلیسی پیش بینی کرد زمستان ارز‌های مجازی پایان یافته و ارزش بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

به گزارش می‌متالز، بانک سرمایه‌گذاری استاندارد چارترد اعلام کرد: ارزش بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و زمستان ارز‌های مجازی پایان یافته است.

بر اساس این گزارش، جف کندریک سرپرست تحقیقات سرمایه‌های مجازی در استاندارد چارترد در یادداشتی گفت: عوامل متعددی از جمله بحران‌های بوجود آمده در بخش بانکداری و تثبیت سرمایه‌های مخاطره‌آمیز به‌دنبال پایان سیاست افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا و افزایش سوددهی استخراج ارز‌های مجازی باعث بالا رفتن ارزش بیت کوین خواهد شد.

وی افزود: با وجود ادامه بی‌ثباتی‌ها راه رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار هموارتر شده است. حمایت مجلس اروپا از قوانین اتحادیه اروپا برای سامان دادن به بازار ارز‌های مجازی به ضرر بیت کوین خواهد بود.

قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۲۰۲۳ رو به افزایش بوده و در ماه آوریل برای اولین‌بار طی ۱۰ ماه گذشته به بالاتر از ۳۰ هزار دلار رسید. این در حالی است که تریلیون‌ها دلار از بخش ارز‌های مجازی در ۲۰۲۲ از دست رفت که نتیجه افزایش نرخ بهره بانک‌های مرکزی و ورشکستگی تعدادی از شرکت‌های ارز مجازی بود.

منبع: بورس پرس

عناوین برگزیده