تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۵۳
بازدید: ۵۱
کد خبر: ۳۰۰۲۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در جریان سفر به استان اردبیل صورت گرفت:

بازدید معاون وزیر صمت از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان اردبیل، از واحد تولیدی تسنیم نوش در شهرک تخصصی آب شهرستان نیر بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان شامگاه سه شنبه در بازدید از واحد تولیدی تسنیم نوش در شهرک تخصصی آب نیر، گفت: واحد تولیدی تسنیم نوش از جمله واحد‌های تولیدی محسوب می‌شود که باتوجه به سرمایه گذاری‌های خوبی که در آن انجام شده است، اما متاسفانه شاهد تعطیلی و راکد شدن آن هستیم.

وی تصریح کرد: فعال‌سازی این واحد راکد مورد تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت بوده و با حضور در این واحد تولیدی تلاش شد تا از نزدیک مشکلات مورد پیگیری قرار گیرد.

رسولیان، ادامه داد: با واگذاری این واحد راکد به سرمایه گذار جدید، شاهد شروع به کار آن خواهیم بود تا در سال مزین به رشد تولید، شاهد اشتغال مجدد خیل عظیمی از جوانان بیکار باشیم.

وی با اشاره به موفقیت برنامه احیای واحد‌های راکد و افزایش ظرفیت واحد‌هایی که زیر ظرفیت کار می‌کنند، تصریح کرد: این برنامه در سال جدید نیز با قدرت و اهتمام بیشتری دنبال می‌شود و در دستور کار قرار دارد.

در این بازدید فرماندار شهرستان نیر، رییس سازمان صمت استان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل و جمعی از فعالان اقتصادی حضور داشتند.

منبع: انعکاس اردبیل

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده