تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۸
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۲۹۸۷۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان اردبیل خبر داد؛

احیای ۴۰ واحد راکد صنعتی در سال‌جاری/ بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدی صنعتی

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان اردبیل اعلام کرد که قرار است امسال ۴۰ واحد راکد صنعتی دیگر به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش می‌متالز، «رامین صادقی» مدیرکل صمت استان اردبیل، درخصوص احیای واحد‌های راکد اظهار کرد: سال گذشته احیای واحد‌های صنعتی جز برنامه‌های اصلی بوده و امسال نیز قرار است ۴۰ واحد راکد صنعتی دیگر به چرخه تولید بازگردند تا ما با پرداخت تسهیلات و منابع مورد نیاز، مواد اولیه آن‌ها را تأمین کرده و آن‌ها را وارد چرخه تولید کنیم.

وی عمده دغدغه کارآفرینان را تسهیل‌گری در حوزه صدور مجوز‌ها و پرداخت تسهیلات متنوع با سود کم عنوان کرد و گفت: در این زمینه امسال نیز کارگشایی خاص با دستور استاندار اردبیل انجام خواهد شد.

برگزاری جلسه کارگروه تسهیل حین بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی

استاندار اردبیل با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل صمت استان اردبیل و دیگر اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از ۵ واحد تولیدی صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی نمین و شهرک صنعتی شماره ۲ بازدید کردند.

این واحد‌های تولیدی صنعتی که مورد بازدید قرار گرفتند شامل: آرتانمین سبز، نوران انرژی سبز خاورمیانه، آرتاقلب بهسان طب، سینافن خودرو و سبلان‌خودرو که در زمینه‌های تولید کریستال، پنل خورشیدی، سرم، خودرو و قطعات خودرو فعالیت می‌کنند، بودند.

طرح مشکلات واحد‌های تولیدی توسط سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، از جمله راه دسترسی، تسهیلات، تأمین برق و زیرساخت شهرک مواردی بودند که پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم در راستای رفع موانع تولید استان اتخاذ شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده